برگزیدگان نهمین دوره جشنواره داستان انقلاب معرفی شدند

کدخبر: 2093861

برگزیدگان نهمین دوره جشنواره داستان انقلاب(جایزه امیر حسین فردی) عصر امروز یکشنبه ۲۰ فروردین در حوزه هنری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، همزمان با آئین افتتاحیه سومین هفته هنر انقلاب، برگزیدگان نهمین جایزه داستان انقلاب در پنج بخش داستان کوتاه نوجوان، رمان نوجوان، جایزه ویژه دبیر در بخش کودک و نوجوان، داستان کوتاه بزرگسال و رمان بزرگسال طی مراسمی با حضور محسن مومنی شریف، علی‌محمد مودب،عبدالحمید قره‌داغی، علی‌اصغر عزتی‌پاک و منیژه آرمین در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

فهرست کامل برگزیدکان به شرح زیر است:

1- نفرات برگزیده در بخش داستان کوتاه نوجوان

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال اهدا شد به اثرتقدیری «ما سه نفر بودیم»نوشته معصومه شمسینی غیاثوند ازتهران. لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال اهدا ‌شد به اثر تقدیری «معرکه-گیر» نوشته سیده‌ عذرا موسوی ازتهران. * در این بخش هیات داوران هیچ یک از آثار را شایسته کسب رتبه های اول تا سوم ندانستند.

2- نفرات برگزیده در بخش رمان نوجوان

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال اهدا می شود به اثر تقدیری «شبهای بی‌ستاره» نوشته مرضیه نفری از قم لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال به صورت مشترک اهدا شد به اثر برگزیده «تابستان خیاوچایی» نوشته حسین قربان‌زاده ازاردبیل و اثر برگزیده «مدرسه ی ما جنگ نبود، بمب نداشت» نوشته مهدی با تقوا از اصفهان. * در این بخش هیات داوران هیچ یک از آثار را شایسته کسب رتبه اول و دوم ندانستند.

3- جایزه ویژه دبیر در بخش کودک و نوجوان

جایزه ویژه دبیر در این بخش شامل دو سکه بهار آزادی اهدا شد به اثر برگزیده «باغ خرمالو» به جناب آقای هادی حکیمیان از یزد. 4- نفرات برگزیده در بخش داستان کوتاه بزرگسال

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال اهدا شد به اثر برگزیده«من قاتل نیستم»نوشته پریا دوستی از زنجان. لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال اهدا شد به اثر برگزیده «زنبق‌های طلایی» نوشته امید مردانی بروجنی از چهارمحال و بختیاری. دیپلم افتخار رتبه اول و جایزه نقدی به مبلغ پنجاه میلیون ریال اهدا شد به اثر برگزیده«چراغی برای شاه» نوشته مرتضی برزگر از تهران.

5-نفرات برگزیده در بخش رمان بزرگسال

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ هفتاد میلیون ریال اهدا شد به اثر برگزیده«بیداری» نوشته محمد اسماعیل حاجی علیان از سمنان. * در این بخش هیات داوران هیچ یک از آثار را شایسته کسب رتبه دوم ندانستند. دیپلم افتخار رتبه اول و جایزه نقدی به مبلغ صد و چهل میلیون ریال اهدا شد به اثر برگزیده«کشته خانه» نوشته هادی حکیمیان از یزد.

سومین هفته هنر انقلاب از روز شنبه 19 فروردین آغاز و تا روز جمعه 25 فروردین و معرفی چهره برتر هنر انقلاب ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر: