سالن‌های نمایشگاه کتاب اول اردیبهشت به ستاد اجرایی تحویل می‌شود

کدخبر: 2093924

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن اعلام تحویل سالن‌ها به ستاد اجرایی نمایشگاه در اول اردیبهشت از پیش بینی تمهیدات لازم در امور زیرساختی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین صفری با اشاره به کار آماده‌سازی سالن‌های ناشران گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی تمامی سالن‌ها در تاریخ اول اردیبهشت ماه تحویل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد.

وی افزود: پس از تحویل سالن‌ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظرف مدت 5 روز تمامی نواقص احتمالی بر طرف خواهد شد. سال گذشته مشکلاتی در سالن‌های دائم و موقت وجود داشت که در این دوره از نمایشگاه با همکاری معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه ضمن ایجاد 31 هزار متر مربع سالن موقت، تمامی تمهیدات لازم برای امور تاسیساتی، دیتا، مخابرات و زیرساختی پیش بینی شده است.

صفری گفت: مقرر شده است افزایش خدمات رفاهی و رفع نواقص سال گذشته انجام شود تا شاهد حضور پر شور مردم در نمایشگاه کتاب تهران باشیم.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تصمیمات اتخاذ شده در حوزه حمل و نقل شهری عنوان کرد: طرح‌هایی برای تسهیل تردد و سهولت مراجعه‌ به نمایشگاه برای بازدیدکنندگان و افزایش خدمات حمل‌ و نقل عمومی در نظر گرفته شده است. در حوزه مترو نیز بررسی کاهش فاصله زمانی بین حرکت قطارها، افزایش تعداد قطارها و افزایش ساعت کار مترو در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه اتوبوسرانی نیز، اتوبوسرانی در بیش از 10 میدان اصلی استقرار از تمامی مبادی مسافرگیری می‌کند. تاکسیرانی نیز با ظرفیت حداکثری برای آمد و شد بازدیدکنندگان آماده است.

بر اساس این گزارش، سی ‎ اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد .

ارسال نظر: