سردار منتظارالمهدی مطرح کرد:

پلیس شکایتی از "علی‌البدل" نکرده است

کدخبر: 2093942

معاون اجتماعی نیروی انتظامی نسبت به ادعای مهدی فخیم‌زاده در خصوص شکایت پلیس راهنمایی و رانندگی از سریال علی‌البدل واکنش نشان داد و گفت: پلیس هیچ شکایتی از این سریال نداشته‌ است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به فیلم منتشر شده از اظهارات مهدی فخیم‌زاده در خصوص سریال نوروزی «علی‌البدل» مبنی بر شکایت پلیس راهنمایی و رانندگی از این سریال گفت: به دنبال اظهارات آقای فخیم زاده در این خصوص، ما موضوع را پیگیری کردیم ولی هیچ گزارشی مبنی بر شکایت پلیس راهور از دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان این سریال به دست ما نرسید.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزود: با توجه به اینکه طبعاً اگر قرار باشد در این حوزه شکایتی انجام شود باید از سوی معاونت اجتماعی ناجا صورت گیرد، این معاونت هیچ شکایتی از این سریال نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ شکایتی در این خصوص از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهور انجام نشده است، اظهار داشت: البته آقای فخیم زاده نیز عنوان کرده است که از طریق شنیده‌ها از این شکایت مطلع شده ولی ما هیچ شکایتی از این سریال نداشته‌ایم و حاضریم در صورت ارائه اطلاعات بیشتر از سوی ایشان، موضوع را در جهت حل و فصل آن پیگیری کنیم.

منتظرالمهدی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کمافی‌السابق با تمام تیم‌های تولید فیلم و سریال در کشور همکاری و تعامل دارد و در جهت تسهیل فرایندها، تلاش می‌کند.

چند روز پیش فیلمی از مهدی فخیم زاده منتشر شد که وی در آن فیلم مدعی شده بود که شورای شهر و پلیس راهنمایی و رانندگی از سریال نوروزی علی‌البدل شکایت کرده‌اند.

ارسال نظر: