با حکم مدیرکل زندان‌های استان تهران

مدیر ندامتگاه شهرری تغییر کرد/ رحمانی سکان هدایت زندان زنان را به محمدی سپرد

کدخبر: 2094186

مدیرکل زندان‌های استان تهران مهدی محمدی را به عنوان مدیر جدید ندامتگاه شهرری معرفی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی ندامتگاه شهرری، مراسم تودیع ، تکریم و معارفه مدیر ندامتگاه شهرری با حضور مدیرکل زندان‌های استان تهران برگزار شد.

مصطفی محبی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در حیطه‌های قابل تحقق در زندان‌های استان تأکید کرد و اظهار داشت: در سال 1395 عملکرد نسبی خوبی در زمینه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات از پیش تعیین شده سازمانی داشته‌ایم که ناشی از زحمات فعالان عرصه اصلاح و تربیت در کلیه جایگاه‌های اداری و غیر اداری بوده و امیدواریم در سال 1396 تحولی چشم گیر در عرصه زندانبانی در استان را شاهد باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان تهران در مباحثی اختصاصی به مواردی در زمینه اعزام و بدرقه مددجویان به مراجع قضایی پرداخت و افزود: در سال 1395 نسبت به سال‌های گذشته از رضایت‌مندی بهتری در امر اعزام مددجویان به مراکز مربوطه برخوردار بوده‌ایم که امیدوارم در سال 1396 آمار ملغی شدن اعزام‌ها به صفر برسد.

وی همچنین به راه اندازی مرکز مشاوره پزشکی و خدمات رسانی به کلیه گروهای هدف اعم از مددجویان و خانواده مددجویان در محل اداره کل اشاره و بر اطلاع رسانی در استفاده بهینه از این فعالیت تاکید کرد.

محبی در پایان ضمن تقدیر و اهدای لوح سپاس از زحمات منوچهر رحمانی به پاس 30 سال خدمات در زندان‌های استان، مهدی محمدی را به عنوان مدیر جدید ندامتگاه شهرری معرفی کرد.

ارسال نظر: