هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال

نفت تهران و صنعت نفت آبادان مقابل رقبای خود به تساوی رضایت دادند/ صعود تراکتور به رده دوم با شکست پدیده

کدخبر: 2094197

تیم‌های نفت تهران و صنعت نفت آبادان مقابل رقبای خود به نتیجه تساوی رضایت دادند و تراکتورسازی نیز با شکست پدیده به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در اولین دیدار از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا نوار پنج پیروزی پی‌درپی پدیده پاره شود.

برای تراکتورسازی در این بازی هادی محمدی در دقیقه 9 موفق به گلزنی شد. میلاد کمندانی و ابوالحسن جعفری از پدیده و محمد نوری و محمد ایرانپوریان از تراکتورسازی در این مسابقه از داور کارت زرد گرفتند.

تراکتورسازی با این برد 50 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال 48 امتیازی در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ قرار گرفت.

تساوی نفت و فولاد با دبل قاضی و انصاری/ سیاه‌جامگان به سقوط نزدیک‌تر شد

هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (جمعه) با برگزاری دو بازی پیگیری شد که در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

*صنعت نفت آبادان یک - سیاه‌جامگان مشهد یک (ورزشگاه تختی آبادان) گل‌ها: محمدرضا خانزاده (33 - گل به خودی) برای صنعت نفت و وحید عسکری (58) برای سیاه‌جامگان - همچنین حسین بغلانی بازیکن صنعت نفت در دقیقه 38 یک پنالتی را از دست داد.

* نفت تهران 2 - فولاد خوزستان 2 (ورزشگاه تختی تهران) گل‌ها: محمد قاضی (40 - پنالتی و 72) برای نفت و ساسان انصاری (43 - پنالتی و 77) برای فولاد

با این نتایج، تیم سیاه‌جامگان مشهد 24 امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول باقی ماند. این تیم نسبت به صبای رده چهاردهمی، یک امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر دارد و شرایط سختی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

ارسال نظر: