بذرپاش به نفع نیروهای انقلاب از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد/ بذرپاش: کشور نیاز به تغییر دارد

کدخبر: 2094309

مهرداد بذرپاش به نفع نیروهای انقلاب از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد و گفت: کشور نیاز به تغییر دارد و وضع موجود برای هیچکس قابل قبول نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مهرداد بذرپاش نماینده سابق تهران در مجلس با حضور در محل ستاد انتخابات کشور از ثبتنام در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد و گفت: به نفع نیروهای انقلاب کناره گیری میکنم و برنامه هایم را در اختیار آنها قرار می دهم.

بذرپاش تاکید کرد: از اینکه از بنده دعوت کردند و در نشست های مختلف به من رای دادند سپاسگذارم. کشور ما امروز نیاز به تغییر دارد، ادامه وضع موجود تقریبا در حوزه اجرایی برای هیچ کس قابل قبول نیست.

وی افزود: خود دولتمردان هم به تغییر رسیدند و همه ایمان دارند که باید شرایط کشور تغییر کند، شرایط اقتصادی کشور بگونه ای شده است که روز به روز بر خیل بیکاران افزوده می شود. امروز مردم نجات طلب می کنند نجات مردم از بسیاری از بی تدبیری ها، نجات تولید کنندگان از واردات بی رویه و نجات جوانان از بسیاری از کاستی ها.

نماینده سابق تهران در مجلس تصریح کرد: وقتی دیدم بسیاری از دوستان جریان انقلاب ثبت نام کردند، امروز من در وزارت کشور و با مشورتی که با دوستان داشتیم، تصمیم گرفتیم که کمک کنیم به سایر کاندیدای جریان انقلاب برنامه هایی که اتخاذ کردم را تقدیم دوستان جریان انقلاب می کنم و ثبت نام نمی کنم.

ارسال نظر: