جباروف بازیکن استقلال است، او را به امن‌ترین تیم فرستادیم

منصوریان: قابل صبا بازی پر حوصله و سختی را پشت سر گذاشتیم/ ما به بازیکنان زیاد نیاز نداریم

کدخبر: 2094315

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: مقابل صبا بازی پر حوصله و سختی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: علیرضا منصوریان بعد از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری، اظهار داشت: بازی پر حوصله و سختی را پشت سر گذاشتیم. خیلی صبور بودیم. می‌دانستیم صبا خیلی خوب ضد حمله می‌زند.

وی افزود: بعد از بازی با لوکوموتیو یک روز استراحت کردیم و یک روز هم به ریکاوری گذشت. باید با صبر و حوصله بازی می‌کردیم. صبا مثل یک صخره بود و بازی یک شکلی را ارائه می‌داد، آنها برای بقا تلاش می‌کردند و ما می‌جنگیدیم تا جایگاه خودمان را در جدول حفظ کنیم. فوتبالی با صبر و حوصله‌ای را به نمایش گذاشتیم. قبل از بازی با لوکوموتیو تاکتیک جدیدمان را دنبال کردیم. خیلی خوشحالم که با صبر بازی کردیم. جا دارد از شماره 6 تیم‌مان تشکر کنم. او همان نقش رهبر را در تیم‌مان داشت، او عملکردی را ارائه داد که کمتر بازیکنی در فوتبال ایران در این پست دارد. ابراهیمی یکی از بهترین سال‌های فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد. جزو معدود شماره شش‌هایی است که گل 3 امتیازی می‌زند، البته بعد از اینکه صبا 10 نفره شد این مسئله هم به ما کمک کرد تا فشار بیشتری به حریف وارد کنیم.

منصوریان در رابطه با اینکه رضا افتخاری اعلام کرده در نقل‌وانتقالات نیاز زیادی به جذب بازیکن ندارد و آیا این‌که برای این‌ حرف‌ها زود نیست، عنوان کرد: ایده کادر فنی هم همین است، مجموعه 9 نفره‌ای که داریم همین نظر را داریم. یک سال سختی را سپری کردیم و بازیکنان جوانی آوردیم. بازیکنی مثل زکی‌پور در استقلال برای اولین‌بار ورزشگاه آزادی را تجربه می‌کرد. ما همین روند را در سال بعد دنبال می‌کنیم با توجه به اینکه شاهد نسل خوبی در فوتبال‌مان هستیم با پشتوانه‌سازی مخفی 5-4 بازیکن 18-17 ساله را زیرنظر داریم. می‌خواهیم با بازیکنان فعلی تمدید کنیم، از همان رأس هرم کاوه رضایی یکی از مهمترین بازیکنان ما است و باید با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد تمدید کنیم. ابتدا قصد داریم با بازیکنان‌مان تمدید قرارداد کنیم و سپس به دنبال جذب نفرات دیگر باشیم. جباروف از سپاهان به تیم ما بازمی‌گردد و روزبه چشمی که شرایط خوبی دارد، به تیم اضافه می‌شود. فکر نمی‌کنم جذب نفرات جدید ما بیشتر از دو نفر بشود. همین تیم را با تفکرات تاکتیکی جلو می‌بریم.

سرمربی تیم استقلال در رابطه با خداحافظی رضا عنایتی عنوان کرد: عنایتی یکی از بهترین بازیکنانم استقلال بوده است، او چند سال آقای گل شده و 70 تا 80 گل به ثمر رسانده است. او با هر گل لبخند را به لب هواداران آورده است. عنایتی خیلی به استقلال علاقمند است. در مقطعی به این بازیکن جفا شد. تمام سعی و تلاشمان را کردیم تا او را امروز یاری کنیم، یاد خداحافظی خودم افتادم، یک لحظه دیدم عنایتی بغض کرده و می‌خواهد خودش را حفظ کند، پسرانش هم که بزرگ شده‌اند کنارش ایستاده‌اند. واقعاً دل کندن بسیار سخت است، برای عنایتی بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم در مربیگری موفق باشد. او از هوش بالایی برخوردار است و با شماره 11 برای استقلال خیلی افتخارآفرینی کرده است.

وی در مورد خستگی و فشردگی مسابقات تصریح کرد: ما هر چهار روز یکبار بازی می‌کنیم و درگیر آسیا هم هستیم. در شرایطی که حریفانمان در حال استراحت هستند ما در آسیا بازی می‌کنیم. می‌دانستیم در فروردین و اردیبهشت کارمان سخت می‌شود و هر چهار روز یکبار بازی می‌کنیم. به همین دلیل ترکیب‌مان را دستکاری می‌کردیم و از نفرات مختلف بهره می‌بردیم. تراکتورسازی رقیب ما هنگام بازی آسیایی استراحت می‌کند. ما تمام تلاشمان را کردیم تا خودمان را با این شرایط منطبق کنیم.

منصوریان در رابطه با اینکه طاهری مدیرعامل سپاهان اعلام کرده خواستار ادامه همکاری با جباروف هستند، تصریح کرد: جباروف را برای کمک به سپاهان به آنجا فرستادیم همچنان می‌دانستیم آنها از امن‌ترین مجموعه‌های فوتبال ایران هستند که ساختار قوی دارند و از سخت‌افزار مناسبی بهره می‌برند. جباروف نزدیک به 20 جام گرفته و طبیعی است که خواهان زیاد داشته باشد. در کل با توجه به نیروی جوانی که داریم نیاز به تجربه هم داریم.

ارسال نظر: