لاریجانی در صحن علنی مجلس:

کمیسیون عمران گزارشی را از سیل اخیر تهیه و به مجلس ارائه کند

کدخبر: 2094337

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس هیأتی را برای نظارت بر خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان به منطقه اعزام و گزارشی را در خصوص علت سیل اخیر در استان‌های غربی کشور تهیه و به مجلس ارائه کند.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت: علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (27 فروردین ماه 96) با اشاره به سیل اخیر در استان‌های غربی کشور گفت: متأسفانه شاهد بروز خساراتی به دنبال سیل اخیر در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و زنجان هستیم، به ویژه در آذربایجان که تلفات زیادی را به همراه داشت و آخرین آمار حدود 41 نفر را اعلام کرد که ضایعه تأسف‌باری است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با خانواده جانباختگان همدردی می‌کند و به آنها تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های اجرایی همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز دستور دادند، با شدت و حدت و تمام قوا تلاش کنند تا هم حادثه را کنترل و به آسیب‌دیدگان کمک کنند و راه‌حلی برای خسارات به وجود آمده داشته باشند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: من در همین جا از کمیسیون عمران نیز می‌خواهم تا به سرعت هیأتی را اعزام و به موضوع رسیدگی کنند که هم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در اسرع وقت و به خوبی انجام شود و پیگیری‌های لازم را داشته باشند که چرا حادثه به این صورت رخ داد و علت را ریشه‌یابی کنند و گزارشی را در این باره تهیه و به مجلس ارائه کنند.

ارسال نظر: