ایران جنایت تروریست‌های تکفیری در فوعه و کفریا را به شدت محکوم کرد

کدخبر: 2094345

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران جنایت هولناک روز گذشته تروریست‌های تکفیری در فوعه و کفریا را به شدت محکوم و با دولت و ملت سوریه و بازماندگان شهدای این کشتار تلخ و وقیحانه ابراز همدردی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جنایت هولناک روز گذشته تروریست‌های تکفیری در سوریه را به شدت محکوم و با دولت و ملت سوریه و بازماندگان شهدای این کشتار تلخ و وقیحانه ابراز همدردی کرد.

بهرام قاسمی اظهار داشت: جنایت شرم‌آور و ناجوانمردانه تروریست‌های تکفیری در حمله زبونانه انتحاری به اتوبوس‌های حامل محاصره شدگان فوعه و کفریا در سوریه و به خاک و خون کشیدن ده‌ها زن و کودک بیگناه و بی دفاع، برگ ننگین دیگری بر پلشتی‌ها و کارنامه منفور تروریست‌ها و حامیان آنها افزود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: اکنون پرسش اصلی افکار عمومی جهان و وجدان‌های آگاه و بیدار این است که مدعیان حمایت از مردم سوریه چگونه با این جنایت هولناک کنار می‌آیند و دم بر‌نمی‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد دوگانه با جنایت و تقسیم جنایت پیشگان به خوب و بد از سوی دولت‌های حامی این گروه‌های مرگ آفرین و دیگر مدعیان حقوق بشر و کمک‌های پیدا و پنهان به آنها وقتی در موضع ضعف قرار دارند، باعث جری‌تر شدن تروریست‌ها و طراحی جنایت‌های هولناکی می‌شود که نمونه دیگری از آن را شاهد بودیم.

ارسال نظر: