وزارت ورزش قهرمانی والیبال ساحلی ایران را تبریک گفت

کدخبر: 2094559

وزارت ورزش و جوانان بابت قهرمانی والیبال ساحلی ایران پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وزارت ورزش و جوانان بابت قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مسابقات آسیایی پیام تبریکی را به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در آسیا را به ملی‌پوشان، کادر فنی، خانواده‌های گرامی‌شان و جامعه والیبال کشور تبریک می‌گوییم. باعث خشنودی جامعه ورزش است که والیبال ایران در عرصه ساحلی نیز از پتانسیل خوب و قوی برخوردار است و ملی پوشان کشورمان با نمایش زیبای والیبال و کسب نتایج خوب این اقتدار را به منصه ظهور رساندند. هم اکنون تیم والیبال ساحلی کشورمان تبدیل به یکی از قدرت‌های قاره کهن شده و پیروزی در دیدار فینال آسیا مقابل اندونزی ، بیانگر قدرت بلامنازع تیم ملی ساحلی کشورمان است. امیدواریم در ادامه این روند موفقیت‌آمیز، تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در عرصه جهانی نیز بدرخشد و موجبات امید و نشاط در جامعه را فراهم کند.

به گزارش فارس، تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی ظهر امروز در مرحله نهایی به مصاف اندونزی رفت و موفق شد در دیداری نزدیک و حساس برابر این حریف قدرتمند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و قهرمان آسیا شود.

ارسال نظر: