دیداری در بیمارستان؛

زنوزی جلالی حالش خوب نیست/ برای نویسنده "قاعده بازی" دعا کنیم

کدخبر: 2094579

پیام تلخ است خیلی تلخ؛ «ابراهیم زاهدی مطلق برایم نوشته است: زنوزنی جلالی حالش خوب نیست در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است؛ حالش را جویا شوید».

گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، پیام تلخ است خیلی تلخ؛ «ابراهیم زاهدی مطلق برایم نوشته است؛ زنوزنی جلالی حالش خوب نیست در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است؛ حالش را جویا شوید «.

برای ملاقاتش آماده می شویم؛سخت است که ببینی روزی قامتی بلند حالا به روی تخت افتاده .

حتی وارد شدن از درب بیمارستان سخت است، یاد آن روز می افتم که در نمایشگاه کتاب سال ٩٥ ، برای رونمایی از کتابش آمد؛ حالش خوش نبود اما آمد تا نوشته هایش در مورد امام علی (ع) را رونمایی کند .

تبریک که گفتم، دستش را در دستان همسرش حلقه کرد و گفت: باید از این فرشته ام تشکر کنم که هر روز کنارم بود و تشویقم کرد؛ اگر نبود من هم نبودم تا بتوانم با این اوضاع بنویسم و اینجا بیایم .

امروز برای دیدن فیروز زنوزی جلالی به بیمارستان مسیح دانشوری رفتیم، دیر رسیدم، نتوانستم خیلی در اتاقش بی ایستم از پرستار حالش را می پرسم که می گوید تعریفی ندارد .

» دارو می گیرد تا دردش تسکین یابد؛ اگر حالش بهتر شود حتما دوره دوم شیمی درمانی را برایش آغاز می کنیم، اما فعلا باید تحت نظر باشند .«

اینکه چه زمانی دوره دوم شیمی درمانی اش آغاز شود، معلوم نیست؛ باید دید دردهایی که الان اذیتش می کند کی آرام می شود .

دوباره به اتاق برمی گردم ، خودش که نمی تواند صحبت کند فقط نگاهش می کنم ، به کسی که عمرش را در نیروی دریایی گذراند و بعد هم برایمان نوشت، یادم آمد روزی را که که در سال ٩٤ به منزلش رفتیم و می گفت اگر زنده ام فقط به خاطر همسرم است؛ اگر نبود من هم نبودم تلاش می کنم تا خوب می شوم تا او هست .

فیروز زنوزی جلالی حالش خوب نیست، اصلا خوب نیست، چون همسرش دیگر نیست؛ برایش دعا کنیم، برای کسی که عمرش را برای ما گذاشت تا بخوانیم.

ارسال نظر: