اقتصاددان و نماینده سابق مجلس در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

افزایش حقوق‌ها در آستانه انتخابات خرید رای و تخلف انتخاباتی است

کدخبر: 2094590

قادری گفت: چه شده است که در سال پایانی و در آستانه انتخابات برای افزایش حقوق کارمندان سینه چاک داده و از مترهای کیلومتری استفاده می‌کند؟

جعفر قادری اقتصاددان و نماینده سابق مجلس در گفتگو با « نسیم آنلاین » در خصوص افزایش حقوق‌ها در آستانه انتخابات اظهار کرد: دولتی که در طول سه سال گذشته برای افزایش حقوق کارمندان و کارگران از مترهای میلی متری استفاده کرده است، چه شده است که در سال پایانی و در آستانه انتخابات برای افزایش حقوق کارمندان سینه چاک داده و از مترهای کیلومتری استفاده می‌کند؟

وی خاطرنشان کرد: جای تعجب است که دولت، دیگران را به توزیع سیب زمینی و نذورات برای کسب رای متهم می‌کند ولی خود در یک اقدام کاملا سیاسی این اقدام پرهزینه را طبیعی قلمداد می‌کند؟ در دولتی که برای پرداختهای عمرانی با مشکل جدی مواجه شده و با انتشار وسیع و گسترده اسناد خزانه از جیب نسل فعلی و نسل آینده، باعث افزایش سود سپرده‌ها و به تبع آن سود تسهیلات بانکی شده و به این ترتیب زمینه را برای ورشکستگی تولیدکنندگان و بانکها فراهم کرده است، چگونه به خود اجازه چنین حاتم بخشی هایی را بدون داشتن کد و ردیف بودجه ای می‌دهد؟

این نماینده سابق مجلس گفت: اگر این اقدام دولت مصداق خریدن رای نیست چه چیزی را می توان بر آن نام نهاد؟ شورای نگهبان اگر به گفته خود مبنی بر برخورد با تخلفات انتخاباتی باور دارد باید وارد صحنه شود.

ارسال نظر: