بعد از گذشت دو سال از زمان تولید؛

"فراری" علیرضا داوودنژاد عید فطر اکران می‌شود

کدخبر: 2094595

فیلم "فراری" ساخته علیرضا داوودنژاد و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری و مجید مدرسی یکی از آثاری است که در عید فطر امسال به نمایش عمومی در خواهد آمد.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت:

فیلم «فراری» ساخته علیرضا داوودنژاد و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و مجید مدرسی یکی از آثاری است که در عید فطر امسال به نمایش عمومی در خواهد آمد.

«فراری» که تولید آن در سال 94 آغاز شد بود، بعد از جا ماندن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و توانست نظر بسیاریز از اهالی سینما، منتقدان و رسانه را به خوب جلب کند.

داودنژاد به همراه محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری «فراری» ۹۰ درصد از فیلم را در تهران فیلمبرداری کردند و مابقی نیز در شمال کشور جلوی دوربین رفته است، فیلمی که رویکرد آسیب شناسی جامعه و قشرهای مختلف و عوامل خودشیفتگی کاذب و عدم تناسب زندگی بین طیف های مختلف جامعه را به تصویر می کشد .

این فیلم دربارهٔ دختری به نام گلنار است که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با خودروی «فِراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد و درگیر ماجرا هایی می شود .

محسن تنابنده، ترلان پروانه، سیامک صفری، محمدرضا داوودنژاد، سیما تیرانداز و رضا داوودنژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر: