گودرزی:

طلب شهرداری تهران از دولت ۱۴ هزار میلیارد تومان است/ بدهی شهرداری به بانک‌ها در حال پرداخت است

کدخبر: 2094622

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر بدهی ۱۴ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری تهران گفت: بدهی مدیریت شهری پایتخت به بانک‌ها طی برنامه‌ریزی مدون و در زمان سر رسید درحال پرداخت شدن است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، قدرت گودرزی با اشاره به اینکه شهرداری پایتخت بیش از 14 هزارمیلیارد تومان ازدولت طلب دارد، عنوان کرد:دولت سالهاست که بدهی خود به شهرداری تهران را نتوانسته پرداخت کند و این بدهی سال به سال بیشتر می شود.

وی افزود: امیدوارم با حمایت اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس بتوانیم طلب شهرداری تهران که درواقع طلب مردم پایتخت از دولت است را وصول کنیم.

گودرزی با بیان اینکه متاسفانه طی سال های گذشته مسئولان دولتی پشتیبانی مناسبی از پروژه های شهری پایتخت نداشتند، تصریح کرد: یکی از حوزه های مهم که دولت فعلی و گذشته نسبت به آن بی تفاوت بودند ، حمل و نقل عمومی است .

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران عنوان کرد: همچنین دولت ها نسبت به احیای بافت فرسوده و مبلغی که باید بابت جرایم راهنمایی و رانندگی از خزانه به شهرداری پرداخت کنند، بی تفاوت بوده اند.

گودرزی در پایان گفت: چند ماه قبل نیز برخی مسولان دولتی برای پرداخت بخشی از طلب شهرداری تهران وعده هایی داده بودند که متاسفانه محقق نشد.

ارسال نظر: