رییس سازمان سینمایی از موسسه رسانه‌های تصویری بازدید کرد

کدخبر: 2094633

رییس سازمان سینمایی با حضور در موسسه رسانه‌های تصویری در گفت‌وگو با مدیرعامل و کارشناسان بخش‌های مختلف این موسسه، از آخرین فعالیت‌های انجام شده در زمینه VOD و سینما سیار بازدید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رییس سازمان سینمایی با حضور در موسسه رسانه های تصویری در گفت وگو با مدیرعامل و کارشناسان بخش های مختلف این موسسه، از آخرین فعالیت های انجام شده در زمینه VOD و سینما سیار بازدید کرد .

محمد مهدی حیدریان به همراه جمعی از مدیران سازمان سینمایی با حضور در موسسه رسانه های تصویری با سید مصطفی ابطحی مدیرعامل این موسسه دیدار و گفت وگو و از نزدیک از فعالیت های این موسسه در زمینه VOD و سینما سیار بازدید کرد .

حیدریان با تقدیر از زحمات انجام شده در موسسه رسانه های تصویری اظهار کرد: راه پیش در بخش VOD راهی طولانی تر و بسیار مثمرتر برای کل فعالیت های سینمایی بوده و نگاه من بیشتر به این حوزه است و چشم امید را متوجه این VOD می کنم .

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: بازار اصلی صنعت تصویر که شعار ما تولید نهضت محتوا است اینجا بوده و لاغیر و الباقی بخش ها بازارک هایی است که باید تلاش کنند بخش VOD رونق پیدا کند .

وی یادآور شد: سینماهای ما، سالن های ما و هر نوع عرضه دیگری که داریم مردم را علاقه مند می کنند که در این نوع محمل و راه های ارتباطی، آنچه که می خواهند پیدا و استفاده کنند لذا برنامه برای بخش VOD بسیار مفصل است و باید با رعایت همه جوانب وایجاد تسهیلات برای کاربر به این مهم توجه ویژه داشت .

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: جلساتی را در هفته های آتی به ترتیب اولویت مسائل از جمله موانع قانونی در بخش VOD برگزار کنیم تا به موضوع حمایت ها برسیم و سازکار اجرایی تعیین شود .

حیدریان گفت: در جلسات کاری آتی، بسته VOD را نهایی خواهیم کرد و سیاست های کلی را متناسب با جهت این فعالیت ها و کم و کیف آن تدوین کنیم. در این دیدار سید مصطفی ابطحی مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری و آقایان منظری و رحمانی اقدم توضیحات مفصلی در خصوص VOD و سینما سیار ارائه و سیاست های موسسه رسانه های تصویری در توسعه این دو هدف به انضمام حمایت از نمایش خانگی به عنوان یک رسانه مستقل پر مخاطب و تاثیر گذار را بیان کردند .

جلیل اکبری صحت مشاور رییس سازمان سینمایی و مدیرکل حوزه ریاست، رمضانعلی حیدری خلیلی معاون سازمان سینمایی و مجید مسچی مدیر عامل سینما شهر در این دیدار رییس سازمان سینمایی را همراهی می کردند .

ارسال نظر: