تهیه‌کننده "روزهای بهتر":

فیلمبرداری "روزهای بهتر" تا پایان خرداد ماه به پایان می‌رسد/ هدف‌مان معرفی بازیگران جدید به مخاطبان است

کدخبر: 2094696

تهیه‌کننده سریال "روزهای بهتر" گفت: این سریال در مجموع ۶ اپیزود و ۳۰ قسمت خواهد بود و فیلمبرداری آن نیز تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید و تا الان فیلمبرداری ۴ اپیزود به طور کامل انجام شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: احمد زالی، تهیه کننده سریال «روزهای بهتر» گفت: تا الان 4 اپیزود از سریال «روزهای بهتر» به طور کامل فیلمبرداری شده است و در حال فیلمبرداری دو اپیزود دیگر هستیم.

وی ادامه داد: «روزهای بهتر» در مجموع 6 اپیزود و 30 قسمت خواهد بود و فیلمبرداری آن نیز تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

تهیه کننده سریال «روزهای بهتر» ادامه داد: تنها اپیزود اول با نام «گذر در مه» را در شمال کشور فیلمبرداری کردیم و مابقی در تهران و اطراف تهران خواهد بود؛ به طور مثال یکی از اپیزودهای ما در زرین دشت و سیمین دشت فیلمبرداری می شود.

زالی درباره تیم بازیگری این سریال بیان داشت: از همان ابتدا قصد داشتیم که در کنار بازیگران باتجربه، بازیگران جوان را هم به مخاطبان معرفی کنیم و این مهم در دو اپیزود پخش شده، محقق شده است؛ همچنین در اپیزود سوم با نام «بیم و امید» که از جمعه پخش خواهد شد؛ هر دو بازیگر نقش اصلی بازیگران جوانی هستند که برای اولین بار معرفی می شوند.

وی درباره ادامه دار بودن این مجموعه خاطر نشان کرد: مدیریت جدید نمایشی رسانه ملی تصمیم گرفته که از این به بعد، شیوه کار به سمت ساخت مجموعه داستان های کوتاه 5 یا 6 قسمتی برود و قرار است بعد از پایان 30 قسمت «روزهای بهتر» ساخت این مجموعه ادامه داشته باشد.

ارسال نظر: