هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال

جشنواره گل پرسپولیس در جشن دهمین قهرمانی/ سرخ‌پوشان پدیده را به چهارمیخ کشیدند + جدول

کدخبر: 2094772

دیدار پرسپولیس و پدیده خراسان با برتری قاطع قهرمان لیگ شانزدهم به پایان رسید تا شاگردان برانکو جشن قهرمانی خود را برپا کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرسپولیس در اولین دیدار هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت 17:50 امروز (چهارشنبه) و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

کمال کامیابی‌نیا (50)، علی علیپور (68)، مهدی طارمی (70) و فرشاد احمدزاده (89) برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، سامان نریمان‌جهان، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور.

ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر، هارویان، محمد حسین مرادمند، رضا ناصحی، محسن یوسفی، ابوالحسن جعفری، اکبر ایمانی، حسین مهربان، میلاد کمدانی، معین عباسیان و حسین زامهران.

نیمه اول دقیقه یک: پاس محمد انصاری به علیرضا بیرانوند، خروج این دروازه‌بان را به دنبال نداشت تا زامهران از این اشتباه استفاده کند و پس از دریبل دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه باز کردن دروازه این تیم بود. سیدجلال حسینی در آستانه ورود توپ به دروازه، موفق شد با یک تکل بلند مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

دقیقه 5: وحید امیری در یک موقعیت نصفه و نیمه ارسالی روی دروازه پدیده داشت که پیش از استفاده مهدی طارمی از این توپ، روشنگر موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 8:‌ رضا ناصحی در محوطه جریمه پرسپولیس و پشت مدافعان این تیم صاحب توپ شد که ضربه او را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 17: مهدی طارمی پس از ورود به محوطه جریمه پدیده و تک به تک شدن با روشنگر، نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند تا موقعیت گلزنی پرسپولیس از دست برود.

دقیقه 20: مهدی طارمی پاس خوبی که پشت مدافعان پدیده دریافت کرده بود را به راحتی از دست داد و نتوانست از موقعیت تک به تک بهره‌ای ببرد.

دقیقه 24: حسین ماهینی ارسال خوبی روی دروازه پدیده داشت که سروش رفیعی قصد داشت توپ را با ضربه سر به سمت دروازه این تیم بزند، اما طارمی با ضربه قیچی برگردان هم این موقعیت را از دست داد و هم به صورت رفیعی زد.

دقیقه 33: سامان نریمان‌جهان از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه 45: مهدی طارمی پس از کار تیمی بازیکنان پرسپولیس بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد که این بار هم شوت او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 1+45: شوت اکبر ایمانی از فاصله‌ای دور پس از برخورد به تیر دروازه بیرانوند توسط مدافعان پرسپولیس دور شد.

نیمه دوم دقیقه 46: محمد انصاری در شروع نیمه دوم جای خود را به محسن ربیع‌خواه داد.

دقیقه 47: تلاش پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل با شروع نیمه دوم بیشتر شد که اولین موقعیت را وحید امیری به سمت دروازه روشنگر زد و توپ پس از برخورد به مدافعان پدیده راهی کرنر شد.

دقیقه 51: کرنر ارسالی از سوی سروش رفیعی با ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که توپ به تیر دروازه خورد و در برگشت کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس گلزنی کرد.

دقیقه 53: شوت از راه دور سروش رفیعی با فاصله‌ای سانتیمتری از بالای دروازه پدیده راهی اوت شد.

دقیقه 58: بار دیگر ارسال روی دروازه پدیده موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس فراهم کرد که ضربه سر علی علیپور از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 58: سامان نریمان‌جهان جای خود را در ترکیب پرسپولیس به فرشاد احمدزاده داد.

دقیقه 61: یونس شاکری جای حسین زامهران را در ترکیب پدیده گرفت. معین عباسیان هم جای خود را به مرتضی منصوری داد.

دقیقه 64: روشنگر با اشتباهی که انجام داد، دروازه‌اش خالی شد. این در حالی بود که مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه نتوانست دروازه خالی پدیده را باز کند و توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68: شروع مجدد خوب علیرضا بیرانوند در محوطه جریمه پدیده به مهدی طارمی رسید که این بازیکن با ضربه سر به فرشاد احمدزاده پاس داد. قیچی نصفه و نیمه احمدزاده ثمری نداشت و توپ در سردرگمی مدافعان پدیده به علی علیپور رسید تا این بازیکن گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 70: وحید امیری با یک پاس در عمق مهدی طارمی را صاحب موقعیت گلزنی کرد که این بازیکن توانست توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 73: حسین ماهینی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 75: وحید امیری در ترکیب پرسپولیس جای خود را به شهاب کرمی داد.

دقیقه 76: حسین مهربان از ترکیب پدیده خارج شد و کریم احمدی جای او را در ترکیب گرفت.

دقیقه 89: حمله خطرناک پرسپولیسی‌ها با چهار بازیکن، با پاس سروش رفیعی به فرشاد احمدزاده همراه بود که شوت این بازیکن را روشنگر مهار کرد و در برگشت احمدزاده با ضربه سر گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس با پیروزی در این بازی 65 امتیازی شد تا دو هفته مانده به پایان لیگ رکورد بیشترین امتیاز در لیگ 16 تیمی را از آن خود کند و سومین قهرمانی خود در لیگ برتر و دهمین قهرمانی در لیگ ایران را به این شکل جشن بگیرد. پدیده نیز 34 امتیازی و در رده نهم جدول باقی ماند.

جدول کامل لیگ

ارسال نظر: