از اینکه در چنین حال و هوایی با یک نمایش خوب برنده شدیم خوشحالم

برانکو:‌ ما مایل بودیم با کسب پیروزی جشن قهرمانی بگیریم/ غیبت سیدجلال و رفیعی مقابل الهلال فقدان بزرگی است

کدخبر: 2094775

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:واقعا از اینکه در چنین حال و هوایی با یک نمایش خوب برنده شدیم خوشحالم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد و برگزاری مراسم اهدای جام قهرمانی، گفت: فکر می‌کنم این نمایش قهرمانی ما بود. خودتان دیدید چه شادی بزرگی ما و هوادارنمان را فرا گرفته بود. واقعا از اینکه در چنین حال و هوایی با یک نمایش خوب برنده شدیم خوشحالم. یک بار دیگر قهرمانی‌مان را ثابت کردیم. هوادارن باز هم نشان دادند یار دوازدهم ما هستند. امروز بهترین هدیه‌ای که می‌توانستیم بدهیم برد و قهرمانی بود. یک بار دیگر از همه تشکر می‌کنم. همه افرادی که در این پیروزی بزرگ شرکت کردند تشکر می‌‌کنم. از طاهری و کادر مدیریتی تشکر می‌کنم. از کادر پزشکی ، تدارکات و در راس آنها قاسم ‌آقا تشکر می‌کنم. از کادرفنی تیم تشکر ویژه می‌کنم. مهمتر از همه بازیکنانم هستند که استحقاق این قهرمانی را دارند. بیشترین تشکر را از هواداران دارم که از ما حمایت کردند. همه با هم در کل فصل لذت بردیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بازی حساسی مقابل الهلال در پیش دارد و اینکه در این مسابقه حسینی و رفیعی هم غایب هستند، افزود:‌ بله متاسفانه غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی فقدان بزرگی است اما با بازیکنانی که داریم بازی می‌کنیم. هدف ما همچنان میل به برتری است و این مسئله را دنبال می‌کنیم. همه بازیکنان ما خوب هستند. در نیمه دوم محسن ربیع‌خواه بازی کرد او به عنوان دفاع وسط بازی کرد. از فرشاد احمدزاده هم استفاده می‌کنیم. سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض محمد انصاری و اینکه آیا او مصدوم شده است، و همچنین قرار بود از اول محسن ربیع خواه به میدان برود، اظهار داشت: این برنامه ما بود که یک نیمه محمد انصاری و یک نیمه ربیع‌خواه بازی کند که این برنامه ما عوض شد. باید هر دو نفر را حفظ کنیم. بازی حساسی مقابل الهلال داریم.انصاری یک ضربه کوچک خورد اما چیز مهمی نیست. برانکو در مورد اینکه انتظار می‌رفت با توجه به بازی حساس پرسپولیس مقابل الهلال عربستان امروز به تعدادی از بازیکنان اصلی تیم استراحت بدهد،‌ گفت: شما اگر بازیکن فیکس من بودی و شما را در این مسابقه کنار می‌گذاشتم چه واکنشی نشان می‌دادید؟ آیا راضی بودید؟ ما مایل بودیم با کسب پیروزی جشن قهرمانی بگیریم. وی در مورد عملکرد خوب سامان نریمان جهان تصریح کرد‌: از همه بازیکنانم راضی بودم. نریمان‌جهان تعویض شد چون قرار بود فرشاد احمدزاده 30 دقیقه بازی کند. محمد انصاری و ربیع‌خواه هم قرار بود یک نیمه بازی کننند. همچنین قرار بود سیدجلال حسینی و سروش رفیعی با توجه به محرومیت به طور کامل بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد اینکه به خاطر هانی نوروزی با مهدی طارمی درگیر شده است، گفت: دلیلی ندارد درگیر شویم. چون در حیطه وظایفمان نیست. ما هر کداممان بر اساس شرح وظایف خود کار می‌کنیم و طارمی هم بهتر است در حیطه وظایفش کار کند. الان هم اگر در مورد مسائل باشگاه از برانکو سوال کنید جواب نمی‌دهد و می‌گوید از من سوال کنید.

وی ادامه داد: در باشگاه ما همه چیز بر اساس اصول است و به طارمی هم گفتم ما بی‌تقصیریم و ما فقط وظایف‌مان را انجام می‌دهیم.

خمارلو درباره اینکه طی دو سال اخیر قرار بود جام قهرمانی را هانی نوروزی بالای سر ببرد و حالا با توجه به اینکه این اتفاق نیوفتاده برخی گفتند برای این کار هماهنگی لازم صورت نگرفته اما خانواده نوروزی گفتند هماهنگی لازم صورت گرفته بود، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم دست سازمان لیگ بود و هماهنگی‌ لازم را کردیم. قرار بود کاپیتان تیم جام را بالا ببرد و سپس هانی که با مسئولان باشگاه آمده بود پائین بیاید که گویا آنها می‌خواستند هانی جام را بالا ببرد که این مسئله ناراحتی در پی داشته است. خودش دوست داشته او پائین بیاید اما پدر هادی ترجیح داده این اتفاق نیوفتد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ماموران برقرار کننده نظم اجازه حضور هانی را ندادند،‌ خاطرنشان کرد:‌ خیلی در جریان این مسئله نیستم. شنیدیم انتظار داشتند هانی جام را بالای سر ببرند. متولی جشن قهرمانی سازمان لیگ است. اگر دقت کرده باشید برخی از ماساژورها و تدارکات ما چون ایدی نداشتند در جشن شرکت نکنند اما سپس برای مراسم قهرمانی کنار تیم آمدند.

مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بهاروند اعلام کرده باشگاه پرسپولیس درخواستی در این ارتباط نداشته است، تصریح کرد:‌ اگر مهمان نبود چطور داخل جایگاه VVIP پی حضور داشت. از بهاروند بپرسید نامه‌ای که او به ما داده و در خواست کرده که غیر از افرادی که آیدی کارت ندارند در مراسم شرکت نکنند را اگر لازم است منتشر کنیم. حتی اجازه ندادند ماساژور و تدارکات ما که آیدی ندارد در مراسم شرکت کند. اگر لازم باشد این نامه را در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم.

ارسال نظر: