با حضور لاریجانی

افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد

کدخبر: 2094779

افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با شعار "یک کتاب یک امت" با شرکت ۴۰۰ میهمان قرآنی از سراسر جهان و با حضور رئیس مجلس در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با شعار "یک کتاب یک امت" با شرکت ۴۰۰ میهمان قرآنی از سراسر جهان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم افتتاحیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بود و مسئولان کشوری و لشگری، سفرا، نمایندگان مجلس، جامعه قرآنی و شرکت کنندگان بیش از ۸۳ کشور جهان نیز در این بزرگترین المپیاد قرآنی جهان حضور دارند.

در رقابت‌های امسال برای نخستین بار همزمان ۵ مسابقه بین‌المللی قرآنی شامل مسابقات بین‌المللی بزرگسالان، روشندلان، بانوان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن، مجموعه این ۵ مسابقه بین المللی با حضور ۴۰ داور و استاد صاحب نظر قرآنی شامل ۲۴ داور ایرانی و ۱۶ داور خارجی، داوری و ارزیابی خواهد شد و مجموع این مسابقات بین المللی بیش از ۴۰۰ متسابق و میهمان قرآنی خواهد داشت.

ارسال نظر: