مرتضى بانک:

روحانى فرصت مناظرات را از دست نخواهد داد/ کاندیداتورى جهانگیرى براى دفاع از دولت

کدخبر: 2094828

عضو شوراى مرکزى حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: از روحانی که اهل مبارزه، مناظره و ورود به چالش‌ها است بعید است فرصت مناسبی را مانند مناظره را از دست دهد آن هم در شرایطی که رقبا بدترین تخریب‌ها را علیه ایشان داشتند و البته بخش مهمی از انتقادات برای تخریب روحانی دستاوردهای دولت‌اوست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرتضى بانک عضو شوراى مرکزى حزب اعتدال و توسعه در مراسم افتتاح دفتر این حزب در شهر رى با اشاره به افتتاح این دفتر گفت: شهر ری یکی از شهرستان‌های مهم استان محسوب می‌شود و امیدوارم این دفتر در این شهرستان نقش مفیدی در سپهر سیاست ایفا کند.

وى افزود: بعد از به روی کار آمدن دولت روحانی تحزب جان تازه‌ای گرفت و در انتخابات 7 اسفند شاهد آن بودیم و امیدوارم در آینده انتخابات پر شوری با حضور مردم داشته باشیم.

بانک با اشاره به حضور جهانگیرى در انتخابات اظهار داشت: جهانگیری برای تکمیل و ارائه ظرفیت هایی که در درون جبهه اعتدال دارد در انتخابات شرکت کرده و به نظر می‌رسد روحانی و جهانگیری بخش‌های مختلف را بیش از پیش به مردم معرفی کنند و تخریب‌های صورت گرفته در این مدت را پاسخ دهند.

وى در ادامه تصریح کرد: طبیعی است در این فرآیند جهانگیری با روحانی رقابت نخواهد کرد و برای انتقال و ارائه دستاورد‌ها و دفاع از دولت به عنوان یک عنصر که می‌تواند با توجه به مسئولیتی که داشته است توضیح دهد.

بانک با اشاره به مناظرات انتخاباتى تصریح کرد: از روحانی که اهل مبارزه، مناظره و ورود به چالش‌ها است بعید است فرصت مناسبی را مانند مناظره را از دست دهد آن هم در شرایطی که رقبا بدترین تخریب‌ها را علیه ایشان داشتند و البته بخش مهمی از انتقادات برای تخریب روحانی دستاوردهای دولت‌اوست.

وى همچنین در بخش دیگرى از سخنانش گفت: با فرجام برجام ما شاهد بودیم حصر سیاسی فرو ریخت و برای ارتباط با ایران امروز رقابت وجود دارد، اگر برجام به فرجام نمی‌رسید سرنوشت کشور جور دیگری رقم می‌خورد.

بانک در ادامه تصریح کرد: منتقدان در جبهه‌های مختلف تمام امکاناتشان را در جهت تخریب به کار می‌گیرند و برجام یکی از این اهداف است. افرادی که امروز مقابل برجام می‌ایستند ماموریت و وظیفه دارند و باید گفت:‏ ۶۳ درصد مردم از توافقات هسته‌ای راضی هستند.

وی اظهار داشت: دوستانی که مقابل برجام هستند نمی‌خواهند گره از کار مردم باز کنند بلکه قصد نا امید کردن مردم است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر: