بازیکنان تراکتورسازی جنگیدند و مردانه بازی کردند

قلعه‌نویی: هنوز نایب قهرمان نشدیم و ۲ فینال داریم/ این۳ امتیاز مبارک مردم آذربایجان

کدخبر: 2094852

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نیمه دوم کمترین خطر روی دروازه ما بود و بازیکنانم جنگیدند و مردانه بازی کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت:اجازه بدهید یک تبریک به تماشاگران بگویم و به نظرم آنها برنده اصلی مسابقه بودند.

وی افزود: من از آنها ممنونم که خیلی از مسائلی که قبلا اتفاق می‌افتاد امروز نیفتاد و برد اصلی امروز بود. خدا را شکر توانستیم امتیاز بگیریم. نیمه دوم کمترین خطر روی دروازه ما بود و بازیکنانم جنگیدند و مردانه بازی کردند. جز اینکه بگویم هنوز در فوتبال معرفت نمرده چیزی نمی‌گویم. آنها به خاطر تعصب روی تراکتورسازی بازی کردند و در حالی که نفر آنها مصدوم بودند برای مردم آذربایجان به میدان رفتند.

قلعه‌نویی افزود: این برد مبارک مردم آذربایجان و واقعا سه امتیاز حساس را بدست آوردیم که به آنها هدیه کنیم. طرفداران تراکتورسازی خیلی لیاقتشان بالاتر از اینهخا است و ان‌شاءالله در بازی‌های اینده روند ما طوری باشد که شرمنده آنها نشویم.

در ادامه خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: بازی امروز از نظر فنی بار بالایی نداشت که قلعه‌نویی حرف این خبرنگار را قطع کرد و گفت: من نمی‌دانم منظور شما از بار فنی چیست؟ مگر ما گل را از وسط زمین زدیم؟ این همه فشار آوردیم و دیدید که چند کرنر و ضربه کاشته داشتیم؟ شما بگویید بار فنی چیست تا من از شما یاد بگیرم.

به گزارش فارس،‌خبرنگار دیگری گفت: امروز تراکتورسازی خوب بازی کرد و در 20 دقیقه اول طوفانی بود که قلعه‌نویی با کنایه به خبرنگار قبلی گفت: ما نفهمیدیم بازی بار فنی بالایی داشت یا نداشت. بالاخره بازی زیبا بود یا نبود اما اجازه بدهید 24 ساعت شاد باشیم و از فردا به فکر سپاهان هستیم. داشته‌های ما همین است و باید با نفراتی مثل طاهران و ... کج دار و مریض کار را جلو ببریم. هادی محمدی بازی بعد می‌آید و کرار هم در بازی آخر حضور دارد. فکر می‌کنم ادینهو تا آخر فصل نرسد و شاید در جام حذفی با ما باشد.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه تراکتورسازی به نایب قهرمانی نزدیک شده است گفت: هنوز چیزی معلوم نیست ما دو فینال دیگر در پیش داریم.

به گزارش فارس،‌سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید آخر فصل اینگونه برای تیمتان رقم بخورد گفت: سوال خوبی کردید ما می دانستیم که در اسفند ما می‌توانیم به صدر جدول برسیم. این دو سه ماهی که بر زندگی من گذشت بسیار سخت بود. من یک سال در تبریز نشستم و کسی 10 بار من را در خیابان‌ها ندید حتی از محل سکونتم بیرون می‌آمدم تا شامی بخورم چون می‌خواستم یک یادگاری خوب برای مردم تبریز بگذارم. بعد از آن اتفاقات تیم ما را اره کردند و شما ببینید 5 بازیکن را از دست دادیم و پرسپولیس با 7 ملی‌پوش وقتی سروش را به خدمت گرفت از این رو به آن رو شد. یا کمال کامیابی‌نیا وقتی در چند بازی نبود پرسپولیس سکته تاکتیکی کرد. 40درصد تیم ما مصدوم هستند و باید واقعا صورت این بازیکنان را بوسید که مردانه بازی می‌کننند.

وی تاکید کرد: اخباری چند روز دیگر قراردادش تمام می‌شود ولی مردانه بازی می‌کند. ایرانپوریان با پای مصدوم و شفیعی با پای آسیب دیده ما اگر آن 5 بازیکن را داشتیم از شما سوال می‌کنم؟ ایا شرایط اینگونه می‌شد؟ قبل از بازی با پرسپولیس چند امتیاز از حریف عقب بودیم ولی متاسفانه همیشه اتفاقات برای قلعه‌نویی می‌افتد.

وی در مورد تعویض‌هایش در این بازی و از دست دادن موقعیت توسط فرزاد حاتمی گفت: دیروز هم گفتم که چند بازیکن داریم که آینده تراکتورسازی هستند. من به هر تیمی می روم یک تیم سایه درست می‌کنم و در تراکتورسازی هم یک تیم سایه درست کردم. در مورد فرزاد حاتمی هم باید بگویم او شرایط بدنی سختی دارد و دو ماه است که مریض است با این حال همواره خواسته‌های ما را اجرا می کند. یک سری مسایل تاکتیکی داریم که وقتی در موردش از حاتمی می خواهیم اون این کار را اجرا می‌کند. شما نگاه‌هایی در مورد تعویض‌ها دارید اما نگاه ما بر اساس بضاعت و تاکتیک مان است و فرزاد حاتمی هم زحمت می‌کشد و 4 توپ را هم لو می دهد.

سرمربی تراکتورسازی در سوالی که به صورت نوشته به او دادند گفت: من یکبار آن را اعلام کردم و نمی‌شود هر دفعه آن را اعلام کنم.

ارسال نظر: