چهار بازیکن به استقلال اضافه خواهند شد

منصوریان: برابر تراکتورسازی تنبیه شدیم/ لیگ برای استقلال تمام نشده است

کدخبر: 2094853

سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: احتیاج داریم که تیممان را تقویت کنیم و چهار بازیکن به ما اضافه خواهند شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،

علیرضا منصوریان شامگاه امروز در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: اگر در فوتبال از موقعیت‌های خود استفاده نکنید گل خورده و نتیجه را از دست می‌دهید و امروز در بازی تراکتورسازی همین برای ما اتفاق افتاده و با گل دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت: در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی از دست دادیم و نیمه دوم نیز بازی برابری با تراکتورسازی داشته و خیلی از زمان‌های بازی رحمتی در جریان بازی نبود، اما در نهایت تنبیه شده و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: فاصله بازی‌ها 4 روز بوده و خیلی نزدیک است و با وجود باخت از عملکرد شاگردانم راضی هستم و اگر به گل دست می‌یافتیم شاید الان یک نتیجه دیگری در این دیدار ثبت شده بود.

وی افزود: به خوبی نقاط قوت تراکتورسازی را شناسایی کرده و نوری، کیانی و حاتمی را مهار کرده بودیم و گلی هم که دریافت کردیم از کار تاکتیکی حریف نبوده، بلکه بر اثر خلاقیت فردی ابراهیمی گل خوردیم.

منصوریان یادآور شد: در باشگاه‌های آسیا یک بازی سرنوشت ساز و حیاتی با تیم الاهلی امارات داریم و باید بدن بازیکنان را کنترل کرده و آماده نگه می‌داشتیم و نداشتن استراحت کافی از دغدغه‌های ما پیش از بازی با الاهلی است.

وی با ابراز رضایت از داور بازی تراکتورسازی با استقلال عنوان کرد: فوتبال برد و باخت دارد و اگر بازی مساوی می شد، عدالت رعایت شده بود.

منصوریان خاطرنشان ساخت: لیگ برتر برای ما تمام نشده است و برای کسب مقام نایب قهرمانی تلاش خواهیم کرد و بر روی لیگ تمرکز می‌کنیم.

وی افزود: دو سال پیش من در تیم نفت تهران در تبریز مقابل تراکتورسازی درس بزرگی گرفتم که در فوتبال تا آخرین لحظه نباید ناامید بود و باید تلاش کرد.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران عنوان کرد: تراکتورسازی هفته آینده بازی سختی برابر سپاهان در اصفهان دارد که این روزها متحول شده است و ما نیز برابر پدیده یک بازی مشکلی داریم و تلاش می‌‌کنیم با پیروزی در دو بازی باقیمانده به رده دوم جدول بازگردیم.

علیرضا منصوریان درمورد وضعیت تیمش برای فصل آینده اظهار داشت: دو بازیکن به صورت اتوماتیک به ما اضافه می‌شوند و دوبازیکن هم می‌گیریم که در مجموع 4 نفر می‌شود. روزبه چشمی و جبارف به ما اضافه خواهند شد و احتیاج داریم که تیممان تقویت شود. یکسال سخت را پشت سر گذاشتیم و به آن نقطه خوبمان رسیدیم.

وی ادامه داد: احتیاج درایم که اسپانسرها بیایند و کمک کنند،‌احتیاج داریم که قرارداد همه بازیکنان برای فصل بعد تمدید شود.

سرمربی استقلال درمورد اینکه رحمتی و امید ابراهیمی به نظر می‌رسد رابطه خوبی ندارند گفت: من چنین چیزی ندیده‌ام . امید بازیکن محکم و عصبانی است سید هم زود عصبانی می‌شود اما آنها رابطه خوبی با هم دارند. اگر احساس کنم چیزی وجود دارد سریع جلسه را می‌گذارم.

ارسال نظر: