قالیباف:

چرا باید وضعیت اقتصادی روزبه‌روز بدتر شود؟/در یک دوره ۴ ساله به این نا‌به‌سامانی‌ها پایان می‌دهم

کدخبر: 2094868

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشکل کشور را نداشتن برنامه‌ریزی دقیق عنوان کرد و گفت: مشکل ما نداشتن سرمایه و پول نیست، ما بیش از ظرفیت، سرمایه و پول داریم، امروز دارای نیروی جوان و خلاق هستیم، چرا باید مشکلات اقتصادی ما روز به روز بدتر شود؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمدباقر قالیباف در یادواره شهدای مدافع حرم و عملیات غرور‌آفرین بازی‌دراز که عصر امروز در مسجد معتضدی کرمانشاه با حضور خانواده شهدا، روحانیون، مدیران، اصناف، بازاریان، اساتید دانشگاه، اقشار مختلف مردم برگزار شد، یاد و خاطره 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه و 13 شهید مدافع حرم این استان را گرامی داشت.

شهردار تهران با اشاره به رشادت‌های مردم کرمانشاه، کردستان و ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: آن روزها مردم با دست خالی، اما با سلاح ایمان ایستادگی جاودانه را رقم زدند و هنوز هم همین مردم در موقع نیاز می‌ایستند و هزینه ایستادگی و رشادت‌های خود را می‌دهند.

وی با اشاره به ناامنی‌های امروزه در سراسر منطقه خاورمیانه، اضافه کرد: در کشورهایی که مدعی امنیت برتر هستند، نا‌امنی موج می‌زند، اما در ایران به برکت خون همین شهدای مدافع حرم، امنیتی پایدار و مثال‌زدنی حاکم است.

قالیباف به انتظار مردم از نظام اشاره و تبیین کرد: داشتن زندگی آرام و رفاه اقتصادی حق امروز مردمی است که روزی به پای این نظام ایستادند تا سرافراز شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به آمار بیکاری بالای استان کرمانشاه، تشریح کرد: کار یک بخشش درآمد، جوهره و هویت انسان است، وقتی کسی بیکار است، یعنی حیاتش گرفته شده است.

این مسؤول با بیان اینکه دولت در عرصه مسائل اقتصادی کارنامه قابل قبول و قابل دفاعی ندارد، توضیح داد: ضعف مدیریتی و مشکلات ساختاری در نظام اداری عامل اساسی مشکلات اقتصادی کشور است، چراکه نظام اسلامی اولویت مسائل خود را رسیدگی به محرومان قرار دارد و انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان بود.

وی با بیان اینکه مسؤولان نظام اسلامی باید اولویت اساسی خود را در امور به رسیدگی به کار محرومان جامعه قرار دهند، اضافه کرد: دشمنان نظام از فشار در عرصه اقتصادی و اجتماعی قصد دارند به اهداف خود نزدیک شوند.

قالیباف با اشاره به حضور مردم در صحنه در دوران دفاع مقدس، متذکر شد: مشکلات کنونی اقتصادی کشور با یک برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری مجدانه مردم و مسؤولان قابل حل است و مردم خود باید به صحنه بیایند و با فعالیت جهادی امور نابه‌سامان کشور را برطرف کنند.

وی، مشکل کشور را نداشتن برنامه‌ریزی دقیق عنوان و بیان کرد: مشکل ما نداشتن سرمایه و پول نیست، ما بیش از ظرفیت، سرمایه و پول داریم، امروز دارای نیروی جوان و خلاق هستیم، چرا باید مشکلات اقتصادی ما روز به روز بدتر شود.

شهردار تهران با اشاره به کاندیداتوری خود در دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، افزود: اگر ما بتوانیم در کشور ضعف مدیریت و اشکالات ساختاری را با مدیریت درست رفع کنیم، مطمئن باشید کشور به سرعت پیش می‌رود، اینجانب قول می دهم در یک دوره چهار ساله به این نا‌به‌سامانی‌ها سامان داده شود.

ارسال نظر: