دور برگشت یک‌چهارم‌نهایی لیگ اروپا

منچستر ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای را برد و صعود کرد/ آژاکس و لیون به سختی به نیمه‌نهایی رسیدند

کدخبر: 2094876

در شب دشوار منچستریونایتد، آژاکس و لیون هم به سختی تمام به جمع ۴ تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند تا به همراه سلتاویگو بازی‌های نیمه‌نهایی را برگزار کنند

به گزارش « نسیم آنلاین »، در ادامه دور برگشت یک‌چهارم‌نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد در پایان وقت‌های اضافه 2 بریک اندرلشت را شکست داد و به سختی راهی نیمه‌نهایی شد.

در این بازی، ابتدا مخیتاریان در دقیقه 10 منچستریونایتد را پیش انداخت اما هانی در دقیقه 32 برای اندرلشت گل زد تا با تکرار تساوی یک بریک بازی رفت، رقابت به وقت اضافه کشیده شود. در این مقطع راشفورد با گل دقیقه 106، برتری منچستریونایتد را رقم زد و این تیم با برتری مجموع 3 بر 2 به نیمه‌نهایی رسید.

در دیگر بازی، شالکه با وجود برتری 3 بر2 مقابل آژاکس حذف شد.گل‌های گروتزکا در دقیقه 53 و بورگ‌اشتالر در دقیقه 56 شالکه را به برتری 2 بر صفر رساند تا با تکرار نتیجه بازی رفت، رقابت به وقت اضافه کشیده شود. کالیگوری در دقیقه 101 گل سوم تیم آلمانی را به ثمر رساند اما آژاکس با 2 گل وریگور در دقیقه 111 و یونس در دقیقه 120، نتیجه نهایی را عوض کرد و با وجود شکست 3 بر 2 با برتری مجموع 4 بر 3 جشن صعود گرفت.

جدال بشیکتاش ترکیه و لیون فرانسه هم با برتری دو بر یک ترک‌ها همراه بود و این نتیجه در فرانسه به سود لیون تکرار شده بود و در پایان دو تیم به تساوی 4 بر 4 رسیدند تا این دیدار به وقت‌های اضافه و پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی تیم لیون 7 بر 6 تیم بشیکتاش را شکست و داد و راهی نیمه نهایی شد.

ارسال نظر: