سردار اشتری خبر داد:

بکارگیری ۳۰۰ هزار نیرو برای انتخاباتی امن/ برخورد با تجمع‌های غیرقانونی

کدخبر: 2094974

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: ۳۰۰ هزار نیرو برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، پای صندوق‌های رای استان‌های کشور بکارگرفته می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت پلیس، سردار حسین اشتری روز شنبه در حاشیه بیست و دومین همایش فرماندهان ناجا به خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی با توان حداکثری، آمادگی برگزاری انتخاباتی امن و گسترده را دارد.

وی ادامه داد: با همکاری مردم و دستگاه های مختلف امید داریم انتخابات، مثل سال های گذشته برگزار شود و نیروی های پلیس در صندوق های اخذ رای حضور خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: هر گونه تجمع و میتینگ با مجوز، باید برگزار شود و درصورتی که تجمع، بدون مجوز برگزار شود از برگزاری آن ممانعت خواهد شد.

اشتری افزود: دستورالعملی در مورد استفاده از فضای مجازی در ایام انتخابات تهیه شده است و باید طبق آن عمل شود؛ براین اساس کاندیداها (نامزدها)، گروه و دسته ها باید براساس این دستورالعمل رفتار کنند؛ ضمن اینکه پلیس فتا با هتک حرمت کاندیداها و گروه های سیاسی برخورد می کند.

فرمانده ناجا افزود: بعد از اعلام تایید صلاحیت نامزدها از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان هیچ تحرکی در سطح کشور نداشتیم و مردم و طرفداران کاندیداها به قانون تمکین کرده اند و نیروی انتظامی نیز آمادگی دارد تا با تجمعات غیر قانونی برخورد کند.

وی ادامه داد: طبق ضواط و با همکاری قوه قضائه اقدامات پیشگیرانه انجام می شود.

وی در خصوص وضعیت امنیتی مرزها، گفت: وضعیت امنیتی مرزها خوب است و تحرک مشکوکی نداشتیم و مرزبانان در آماگی کامل هستند ؛ همچنین امیدواریم هیچ مورد امنیتی در این ایام نیز نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سووال که ناجا از 35 عملیات وزارت اطلاعات در مرزها چه میزان دخیل بوده است، گفت: مسئولیت امنیتی مرزها به عهده ناجاست و اگر دستگاه های دیگر در این زمینه حضور داشته اند با ناجا مشارکت کرده اند.

ارسال نظر: