شاهرود، پانزدهمین میزبان نمایش "فصل شیدایی" شد

کدخبر: 2094983

نخستین اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در سال ۹۶ در شهر شاهرود برگزار می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نخستین اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در سال 96 در شهر شاهرود برگزار می شود.

سعید اسماعیلی کارگردان «فصل شیدایی» درباره جزئیات این نمایش گفت: هرچند پیش از این عموم اجراهای نمایش فصل شیدایی در مراکز استان بوده ولی با توجه به درخواست اهالی شهر شاهرود و حمایت همه جانبه ایشان، تصمیم گرفتیم نمایش فصل شیدایی را در شاهرود اجرا کنیم.

اسماعیلی ضمن اشاره به اینکه شاهرود، پانزدهمین شهری است که میزبان فصل شیدایی است، ادامه داد: با توجه به حضور پررنگ اهالی شاهرود و تیپ حضرت قائم (عج) در عملیات مرصاد، تصمیم گرفتیم در بخش مربوط به دفاع مقدس نمایش، روی این عملیات تمرکز کنیم و به طور جدی درباره آن روایت کنیم. طبیعی است که در این روایت نگاهی به شهدای شخاص این تیپ و هم چنین سرکردگان منافقین خواهیم داشت و درباره شهید عرب نجفی، مسعود رجوی و کومله ها و... روایت هایی را در نمایش خواهمی گنجاند.

کارگردان نمایش فصل شیدایی در پایان گفت: با توجه به اینکه بخشی از اجراهای نمایش همزمان با اعیاد شعبان است، ویژه برنامه ای را هم برای آن ایام در نظر گفته ایم که ایام موالید شعبان اجرا خواهد شد.

گفتنی است نمایش فصل شیدایی به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، کاری از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب (مهنّا) است که از 5 تا 14 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در موقعیت سردار شهید حسن تهرانی مقدم واقع در ضلع شمالی میدان حسینی شاهرودی برگزار خواهد شد. حضور برای عموم مردم آزاد است.

ارسال نظر: