روایت حاجی دلیگانی از صحبت‌های وزیر کار در جلسه غیرعلنی مجلس

ربعیی: افراد جویای کار متوقع شده‌اند/ رشد اقتصادی لزوماً همراه با ایجاد اشتغال نیست

کدخبر: 2095068

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس عنوان کرد که توقعات افراد جویای کار بالا رفته اما مهارت‌ها پایین آمده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: در این جلسه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی در خصوص وضعیت اشتغال در جامعه ارائه کرد و به جای ارائه گزارش از کارهای انجام شده از ابتدای دولت تاکنون، عنوان کرد که کشورهای دیگر نیز درگیر این وضعیت بوده‌اند.

وی افزود: ربیعی در توضیحات خود به دنبال عادی‌سازی وضعیت بیکاری در جامعه بود و گزارشی از کارهای انجام شده برای رفع معضل بیکاری ارائه نکرد.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: اینکه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را برای بحث بیکاری ارائه می‌کند، شائباتی را درست می‌کند که چه شده امروز این مطالب ارائه می‌شود؟

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ربیعی گفت که رشد اقتصادی لزوماً همراه با ایجاد اشتغال نیست، این توضیحات به نظر بنده سرپوشی بر چالشی است که امروز در کشور در بحث اشتغال وجود دارد و اینکه وزیر بخواهد در آستانه انتخابات وعده‌ای را برای آینده بدهد، توهین به شعور ملت است.

ارسال نظر: