سه‌گانه جلیل سامان تکمیل شد/ پخش "نفس" به زودی از شبکه سوم سیما+تصاویر

کدخبر: 2095075

سریال جدید جلیل سامان، به اسم "نفس" این روزها در حال فیلمبرداری است و قرار است از خرداد ماه به پخش برسد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فرهنگ نیوز نوشت:

سریال جدید جلیل سامان، به اسم "نفس" این روزها در حال فیلمبرداری است و قرار است از خرداد ماه به پخش برسد.

نفس» سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» در ۲۶ قسمت که یک درام روانشناسانه است در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد. این دومین همکاری سید احمد کاشانچی و جلیل سامان است داستان سریال در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگیاش فاش می شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد.

داستان این سریال درباره جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود.. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد .

از جمله لوکیشن‌های این سریال می‌توان به روستای وردیج، خیابان ایتالیا و منطقه کلاک در کرج اشاره کرد .

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، رامین راستاد و خسرو شهراز بازیگران «نفس» هستند .

عوامل اصلی این سریال عبارتند از مدیر تولید: رضا نصیری نیا، تهیه کننده: احمد کاشانچی، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علیرضا صالحی، طراح صحنه و لباس بابک کریمی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، تدوینگر: حسن حسندوست، نیما حسندوست، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، مسئول جلوه های ویژه رایانه ای: هادی اسلامی، عکاس: حسن شجاعی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان .

مجری طرح این سریال موسسه فرهنگی هنری تندیس فیلم ملک است و در گروه فیلم و سریال شبکه سه تهیه و تولید می‌شود .

ارسال نظر: