عضو فراکسیون امید مجلس در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

هیچ توجیهی برای پخش غیرزنده مناظره‌ها وجود نداشت

کدخبر: 2095091

وکیلی اظهار داشت: : هیچ توجیهی برای پخش غیرزنده مناظره‌ها وجود نداشت و برگزاری مناظره زنده امروز به یک مطالبه ملی تبدیل شده است، کمیته بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هم به این مطالبه توجه کردند.

محمد علی وکیلی عضو فراکسیون امید مجلس در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در خصوص حواشی مطرح شده در خصوص پخش زنده مناظره‌ها اظهار داشت: برگزاری مناظره زنده تحرک، شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد، نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد انتخابات پرشکوه بازی می‌کند و حتی ممکن است نقش مهمی در تعیین کاندیدای پیروز هم داشته باشد.

وکیلی خاطر نشان کرد: برای ما فرض این است که نامزدهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان شرایط و مصالح کشور را متوجه هستند و بیم اینکه از اخلاق و خطوط قرمز خارج شوند وجود ندارد، لذا هیچ جای نگرانی از بابت برگزاری زنده این مناظرات نیست.

وی تاکید کرد: مناظره ضبطی نه هیچ توجیحی داشت و نه هیچ جاذبه‌ای نسبت به زنده بودن مناظرات برای مردم.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه بخشی از توانایی هرکدام از نامزدها در مناظره زنده نشان داده می‌شود اظهار داشت: هر برنامه مناظره‌ای که با هدف کشف توانایی نامزدها و شناخت مردم در خصوص توانایی آنها برگزار شود باید زنده باشد تا شناخت عمومی نسبت به نامزدها بدون واسطه و مستقیم حاصل شود.

وکیلی خاطرنشان کرد: هیچ توجیهی برای پخش غیرزنده مناظره‌ها وجود نداشت و برگزاری مناظره زنده امروز به یک مطالبه ملی تبدیل شده است، کمیته بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هم به این مطالبه توجه کردند.

وی در پایان تاکید کرد: عدم توجه به مطالبه عمومی و نخبگان کشور در خصوص برگزاری مناظرات زنده بی‌اعتنایی و بی‌احترامی به نامزدها و مطالبات مردم بود.

ارسال نظر: