ذوب‌آهن می‌تواند با پیروزی مقابل العین از گروه‌ خود صعود کند

حسینی: العین حریفی خطرناک است، باید حواس‌مان را جمع کنیم/ شناخت خوبی از العین داریم

کدخبر: 2095101

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: شناخت خوبی از تیم العین داریم. این تیم در بازی‌های خانگی و خارج از خانه با یک استراتژی به میدان می‌رود. تجربه نشان داده است العین در خانه حریف نیز خوب بازی می‌کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن ایران - العین امارات اظهار داشت: فردا بازی بسیار مهمی پیش‌رو داریم و در شرایطی قرار گرفتیم که می‌توانیم با پیروزی از گروه‌مان صعود کنیم. این مسئله باعث می‌شود که حساسیت مسابقه بیشتر از هر زمان دیگری شود. امیدوارم بچه‌ها بتوانند با نتیجه خوب زمینه صعودمان را فراهم آورند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری برای موفقیت در دیدار مقابل العین اندیشیده است تا مانند بازی برگشت سال گذشته دچار مشکل نشود، گفت: شناخت خوبی از تیم العین داریم. این تیم در بازی‌های خانگی و خارج از خانه با یک استراتژی به میدان می‌رود. تجربه نشان داده است العین در خانه حریف نیز خوب بازی می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: باید از تجربه دیدار رفت استفاده کرده و حواس‌مان را به خوبی جمع کنیم، چرا که العین تیم بسیار خطرناکی است. ما در لیگ قهرمانان آسیا تا قبل از این بازی کارت زرد و قرمز دریافت نکرده‌ایم، اما در ایران شرایط‌مان این‌طور نبوده است، چون داوران سخت‌گیر هستند. ما سعی می‌کنیم بازیکنان را به خوبی توجیه کنیم تا در بازی فردا تحت‌تأثیر جو و شرایط بازی قرار نگیرند و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

حسینی با اشاره به برنامه تیمش برای مهار عمر عبدالرحمن و همچنین بازیکنان خارجی خطرناک العین اظهار داشت: هر دو تیم از بازیکنان تیم رقیب شناخت دارند و ما هم به خوبی این بازیکنان را می‌شناسیم و سعی می‌کنیم به خوبی بازیکنان را توجیه کنیم. امیدوارم بازیکنان بهترین بازی را انجام بدهند و به توصیه‌های ما توجه کنند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان، العین را یک تیم خوب و بزرگ دانست و گفت: آنها تیم خطرناکی هستند و در زمین حریف هم خیلی خوب بازی می‌کنند. ما نباید مقابل العین غافلگیر شویم. اگر تمرکز نداشته باشیم، هر آن ممکن است دچار مشکل شویم. باید با هوشیاری کامل بازی کنیم تا غافلگیر نشویم و به سه امتیاز برسیم.

وی درباره تاکتیک ذوب‌آهن در دیدار مقابل العین، خاطر نشان کرد: ما دوست داریم در ثانیه اول به گل برسیم، اما العین تیمی است که در دفاع سازماندهی شده کار می‌کند. آنها در دیدارهای خارج از خانه هم خیلی خوب پرس می‌کنند. اگر خدا خواست و العین را بردیم، شرایط برای ما خیلی خوب خواهد شد.

حسینی همچنین راجع به وضعیت قاسم حدادی‌فر برای دیدار مقابل العین، گفت: همه بچه‌های ما آماده بازی فردا هستند. ما فقط علی حمام را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

ارسال نظر: