عکس‌العمل قلعه‌نویی ناخودآگاه بود

عبداللهی: استقلال از پرسپولیس بازیکن نمی‌گیرد، حتی رضاییان/ هواداران مطمئن باشند رضایی و ابراهیمی می‌مانند

کدخبر: 2095102

سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که این باشگاه از پرسپولیس هیچ بازیکنی حتی اگر آزاد هم باشد، جذب نخواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نصرالله عبداللهی در گفتگو با تسنیم ، درباره شرایط استقلال در آستانه بازی با الاهلی امارات، اتفاقات بازی با تراکتورسازی، بحث درگیری مهدی رحمتی و امید ابراهیمی و ... صحبت کرد.

وضعیت تیم برای بازی با الاهلی چطور است؟

اگر خستگی اذیت‌مان نکند، همه چیز خوب است.

اتفاقا علیرضا منصوریان از خستگی بازیکنان به خاطر فشردگی مسابقات نگران بود. راهکارتان برای آمادگی بهتر بازیکنان مقابل الاهلی امارات چیست؟

باید ریکاوری کنیم تا مشکلی پیش نیاید. خوشخبتانه برای این بازی همه بازیکنان را در اختیار داریم.

شکست مقابل تراکتورسازی انگیزه بازیکنان را کم نکرده است؟

شکست در هر شرایطی ناراحت کننده است. یک زمان شما بد بازی می‌کنید و شکست می‌خورید، اما مقابل تراکتورسازی اینطور نبود که بد بازی کرده باشیم و بازی باید حداقل با تساوی به پایان می‌رسید.

جو ورزشگاه یادگار امام (ره) چطور بود؟

خیلی خوب بود. به نسبت دو بار قبل که به تبریز آمدیم، این دفعه همه چیز خوب بود. همه تیم خودشان را تشویق می‌کردند و کاری به چیز دیگر نداشتند. نمی‌دانم چطور می‌شود که یک روز مانند بازی با گسترش فولاد آن جو را ایجاد می‌کنند و یک روز هم مانند این دیدار اتفاقی نمی‌افتد.

امیر قلعه‌نویی قبل از بازی تأکید کرده بود که برخی‌ها دنبال شیطنت هستند تا جو ورزشگاه بهم بریزد.

بالاخره این مسائل از جایی منشأ می‌گیرد.

بگذریم، یکی از افرادی هستید که نزدیک به 50 سال در استقلال به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست در این تیم حضور دارید، خوشحالی امیر قلعه‌نویی بعد از گل تیمش آن هم مقابل استقلال را باید حرفه‌ای دید یا نه؟

ورزش حرفه‌ای شده و هر کسی در هر جایی که کار می‌کند، باید برای آن مجموعه تلاش کند. وقتی تیمش می‌برد، خوشحال و با شکست ناراحت می‌شود. مقابل هر تیمی هم باید این عکس‌العمل را داشته باشد. مگر قلعه‌نویی چه کار کرده است؟

برخی از رسانه‌ها با انتشار تصاویری نشان داده‌اند که قلعه‌نویی پس از گل تیمش دست‌های خود را مشت کرده است.

آدم با گل زدن ناخودآگاه بالا و پایین می‌پرد. این مسئله دست خودش نیست. استرس و نگرانی ناشی از نتیجه بازی تأثیر زیادی دارد. وقتی تیمت در حال گل خوردن باشد، اما این اتفاق نیفتد و گل بزند، ناخودآگاه شادی می‌کنی.

اما برخی از هواداران استقلال و علاقه‌مندان به فوتبال به خاطر بحث تعصب و احساسات این رفتار قلعه‌نویی را نپذیرفتند.

همانطور که گفتم شادی کردن قلعه‌نویی بعد از گل ناخودآگاه بود. اگر تیمت سوار بازی بوده و به گل برسد، می‌توانی عکس‌العمل نشان ندهی، اما یک زمانی هست که تیمت تحت فشار بوده و به یک باره گل می‌زند، در این لحظه عکس العملی نشان می‌دهی که بعدها متوجه آن می‌شوی!

درگیری امید ابراهیمی و مهدی رحمتی در رختکن را تأیید می‌کنید؟

نه، اینها شایعه است که هر روز درست می‌کنند.

علاوه بر این مسئله که اعتقاد دارید شایعه است، در فرودگاه تبریز که با اعضای تیم نفت‌تهران روبه‌رو شدید، علیرضا منصوریان با سجاد شهباززاده برای بازگشت به استقلال صحبت کرد؟

نه، منصوریان با شاگردان سابق خودش سلام و علیک کرد. او نزدیک صندلی سه بازیکن نفت نشسته بود، چرا در مورد آن سه بازیکن حرفی نزدند، ولی درباره شهباززاده صحبت کردند؟ مگر با اینها سلام و علیک نکرده بود؟

هواداران استقلال ناراحتند که چرا رقیب‌شان پرسپولیس با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد، مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز کرده‌اند، اما استقلالی‌ها اقدامی برای تمدید قرارداد امید ابراهیمی، کاوه رضایی و امید نورافکن نکرده‌اند.

هواداران اصلا نگران نباشند. اول از همه دنبال پول هستیم تا تیم را برای فصل بعد ببندیم. پول که باشد، همه چیز درست می‌شود و بازیکن هم تمدید می‌کند. اگر هم کادر فنی به بازیکنی احتیاج داشت، برای جذب او هم اقدام می‌شود.

یعنی هواداران استقلال خیال‌شان راحت باشد که قرارداد رضایی، ابراهیمی و نورافکن در صورتی که حتی پیشنهاد خارجی داشته باشند، تمدید می‌شود؟

بله، اطمینان داشته باشد که آنها در استقلال می‌مانند و قراردادشان را تمدید خواهند کرد. ما منتظر پول هستیم.

مگر قرار است در روزهای آینده پولی به باشگاه برسد؟

بله، پول که برسد باشگاه کارش را آغاز می‌کند.

شایعه شده باشگاه استقلال با یکی از ستاره‌های پرسپولیس به توافق رسیده است.

این هم شایعه است.

* تسنیم: هیچ کدام از مسئولان باشگاه از مدیرعامل گرفته تا بقیه مدیران پاسخگو نیستند و تنها شما به عنوان سرپرست تیم پاسخ سؤالات رسانه‌ها را می‌دهید. در مورد بحث مذاکره استقلال با ستاره پرسپولیس شاید منظورشان بازیکنی از پرسپولیس است که قراردادش پایان فصل با این تیم به پایان می‌رسد. این خبر را هم تکذیب می‌کنید؟

بله، اصلا اینطور نیست.

حتی رامین رضاییان؟

رضاییان بازیکن خوب فوتبال ایران و تیم ملی است و برای او احترام قائلیم، اما اعلام می‌کنم که استقلال از پرسپولیس بازیکنی نمی‌گیرد.

حتی رضاییان؟

حتی رضاییان. تأکید می‌کنم که استقلال بازیکنی از پرسپولیس حتی به صورت آزاد نمی‌گیرد.

... و صحبت پایانی؟

از تماشاگران می خواهم سه‌شنبه هفته جاری به ورزشگاه بیایند و در بازی با الاهلی از استقلال حمایت کنند.

ارسال نظر: