با پر افتخارترین تیم آسیا بازی می‌کنیم

برانکو: الهلال مثل ما شانس اول صعود به مرحله بعد است/ فردا بازی فینال‌گونه داریم/ انتظار دارم صعود کنیم

کدخبر: 2095127

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با الهلال برای ما بسیار سخت است، گفت: الهلال مثل ما شانس اول صعود به مرحله بعد است.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: دیدار با الهلال برای ما بسیار سخت است. چون الهلال مثل ما شانس اول صعود به مرحله بعد است. الهلال تاریخ پر افتخاری است.

وی افزود: ما قهرمان لیگ برتر ایران شده ایم اما در مقابل الهلال هم این افتخار را به دست آورد که به آن ها تبریک می گویم. قهرمانی ما و الهلال در دو کشور نشان از دشواری این گروه دارد. با توجه به حضور الریان و الوحده می توان این گروه را به نیمه نهایی آسیا تشبیه کنیم.

برانکو ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که افتاده 2 بازیکن محروم و چند بازیکن مصدوم هم داریم که این ها مشکلات تیمی ماست.بازیکنانم را تحریک کردم تا در بازی فردا بتوانند الهلال را شکست دهند و تیم را برای کورس صعود به مرحله بعد قرار دهیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:گروه ما تیم‌هایی هستند که فنی بازی می کنند و موقعیت هایی که در زمین می سازند این را مشخص می کند. همه تیم ها تحت فشار قرار می گیرند اما مهم این است که چه تیمی در زمین موفق تر باشد.من این انتظار را دارم که با همه فشردگی های این گروه تیمم به مرحله بعدی صعود کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا انتظار دارید الهلال را شکست دهید گفت:از همان ابتدا گفتم که الهلال تیم قدرتمندی است اما همان طور که گفتم برای بازی با تیم های قدرتمند باید با صلابت بازی کرد. با وجود همه مسائلی که گفتم دوباره به الهلال تبریک می گویم و فردا ۲ تیم قهرمان ایران و عربستان با هم بازی دارند که به نوعی یک بازی فینال گونه است. با همه اتفاقاتی که افتاده ما در بازی فردا نیاز به برد داریم و باید الهلال را شکست دهیم.

با پر افتخارترین تیم آسیا بازی می‌کنیم

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه نشست خبری بازی پرسپولیس و الهلال عربستان، گفت: قبل از هر چیزی با تیمی بازی می‌کنیم که بیشترین قهرمانی را در آسیا دارد. این تیم بیش از 52 قهرمانی به دست آورده است. آنها همیشه در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و معمولا به مرحله نیمه نهایی هم می‌رسند.

وی افزود: الهلال دو هفته قبل از اتمام لیگ عربستان قهرمان شد و طبیعی است که بازی بسیار سختی در انتظارمان است مخصوصا اینکه در این بازی سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم. سید جلال حسینی کاپیتان تیم، سروش رفیعی و به احتمال فراوان محمد انصاری هم غایب هستند. با همه این مسائل با اتحاد و جنگندگی به دنبال کسب نتیجه هستیم.

با خوش بینی مطلق در تمام مسابقات به زمین می‌رویم در بازی اول هم نشان دادیم که آنها بهتر از ما نیستند. همه چیز بستگی به این دارد که کدام تیم بیشتر انرژی‌اش را حفظ کند و با شادابی بیشتر به میدان برود.

ارسال نظر: