با برد پرسپولیس صعودمان را قطعی می‌کنیم

سرمربی الهلال: بازی سخت و مهمی را مقابل پرسپولیس داریم/ هرگز به تساوی فکر نمی‌کنیم

کدخبر: 2095128

سرمربی الهلال عربستان گفت:‌ هرگز در بازی فردا مقابل پرسپولیس برای تساوی بازی نمی‌کنیم. با تمام قدرت به صورت هجومی بازی خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) ساعت 19:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الهلال، قهرمان لیگ عربستان است.

رامون دیاز، سرمربی الهلال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی را مقابل پرسپولیس داریم. اکنون در صدر جدول گروه خودمان قرار داریم ولی هنوز راه یابی ما به مرحله بعد قطعی نشده است. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به پیروزی برسیم و راهیابی خودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم.

وی افزود: هرگز در بازی فردا مقابل پرسپولیس برای تساوی بازی نمی‌کنیم. با تمام قدرت به صورت هجومی بازی خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم. امیدوارم شادی قهرمانی ما در لیگ عربستان به بازی فردا تاثیر نگذارد و تلاش می‌کنیم که این قهرمانی عامل مثبتی برای ما باشد.

دیاز ادامه داد: به دنبال فصلی استثنائی در این سال هستیم. هرگز به قهرمانی در لیگ قناعت نمی‌کنیم و به دنبال قهرمانی در جام پادشاهی و رقابت برای رسیدن به رده‌های بالا در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. ما بازیکنان مهمی را در برابر پرسپولیس در ترکیب نداریم ولی ما به جای آنها بازیکنان خوبی داریم و کاملا آماده هستیم.

ارسال نظر: