دستجردی در جمع خبرنگاران:

جبهه مردمی ساقدوش و نامزد پوششی ندارد/ قرار نیست فعلاً کسی به نفع دیگری کنار بکشد

کدخبر: 2095130

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما به طور جدی وارد ‌رقابت‌های انتخاباتی می‌شویم گفت:‌ در انتخابات پیش رو کسی کاندیدای پوششی ما نیست که به‌عنوان ساقدوش همراه آقای داماد آمده باشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست هم‌اندیشی کمیته ملی زنان جبهه مردمی که ظهر امروز یکشنبه 3 اردیبهشت در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و امیدواریم آنچه خیر کشور است رقم بخورد.

دستجردی با اشاره به پیشینه شکل‌گیری جبهه مردمی تصریح کرد: 5 دی‌ماه سال گذشته این جبهه در محل شهادت شهدای هفتم تیر اعلام موجودیت کرد و تاکنون ثابت کرده است که این جبهه مردمی و انقلابی است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: تصمیم‌گیری سیاسیون پیش‌ازاین در جمع‌هایی صورت می‌گرفت که سن بالایی داشتند اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از جمع مردم برخواسته و سابقه خوبی داشت و اعضای آن نیروهای متعهد و آماده خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به گسترده بودن چتر جبهه مردمی و سن جوان‌تر اعضای آن، خاطرنشان کرد: این جریان از پایین به بالا شکل گرفت و نمایندگان سراسر کشور را دعوت کرد و درواقع یک تشکل در اتاق بسته نبود که فقط یک سری پایتخت‌نشین تصمیم گیر اصلی آن باشند.

دستجردی با اشاره به جایگزینی شورای مرکزی به‌جای هیئت مؤسس بارأی مردمی مجمع سه‌هزارنفری، افزود: مجمع عمومی دوم جبهه در سال جدید با حضور 3 هزار نفر تشکیل و برنامه مجمع اول تکمیل و تصویب شد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به سازوکار رسیدن به 10 نامزد و سپس 5 نامزد که در معرض رأی نمایندگان اقشار مردم قرار گرفتند، اظهار داشت: این 5 نفر به جلسات جمنا آمده و با ادبیات خود سازوکار جبهه را پذیرفتند و تأکید کردند که باید به انسجام و وفاق رسید.

وی بابیان اینکه ثبت‌نام به اختیار خود نامزدهای جبهه گذاشته و تصمیم صحیح گرفته شد، گفت: چهار نفر از نامزدهای جبهه مردمی ثبت‌نام کرده و درنهایت دو نفر از آن‌ها توسط شورای نگهبان تأیید شدند.

دستجردی راه‌اندازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را حاصل زحمات مردمی دانست و تأکید کرد: پویایی و ماندگاری جبهه مردمی برای ما مهم است و ان‌شالله نتیجه انتخابات پیروزی نیروهای انقلاب خواهد بود و از خدا می‌خواهیم که بیشترین عنایت خود را به این مردم عزیز و بزرگوار داشته باشد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: برنامه این جبهه مردمی ماندن، توسعه و تشکیلات داشتن است و هر دولتی روی کار بیاید این جبهه زبان مطالبات مردم است.

وی تصریح کرد: ما 27 قشر را در جبهه مردمی داریم و 7 نفر برای شورای مرکزی از میان بانوان بدون سهمیه رأی آوردند که این نشان‌دهنده توجه نیروهای مردمی به حضور زنان و ارزشمند است.

دستجردی بااینکه انتخابات تنها یکی از کارهای جمناست و سن قوه عاقله با تشکیل این جبهه پایین آمده، گفت: معلوم بود خیلی از تشکیل این جبهه دردشان آمده که دست به تخریب زدند و امیدواریم خدا درد آن‌ها را درمان کند.

همچنین در ادامه این مراسم سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره حضور دو نفر از نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی ، اظهار داشت: این‌یک رقابت جدی است و کسی کاندیدای پوششی نیست که به‌عنوان ساقدوش همراه آقای داماد آمده باشند.

وی تأکید کرد: سبد آرای این دو نامزد متفاوت است و برنامه خود را در یک رقابت دوستانه ارائه کرده و ما هم نظارت می‌کنیم تا ببینیم کدام‌یک با اقبال بیشتری از سوی مردم همراه است؛ شاید به این نتیجه برسیم هر دو نامزد باید حضورداشته باشند و تصمیم‌گیری دراین‌باره به شورای مرکزی تفویض شده است.

دستجردی افزود: حضور دو نامزد جبهه مردمی در انتخابات تأکید بر این است که پاسخ ما به وضع موجود نه است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه موتلفه اعلام کرد حزبی تصمیم می‌گیرد نه فردی، خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های ارائه‌شده نامزدها نشان‌دهنده این است که وضعیت اقتصادی و معیشت مردم نامناسب است و شاید چون آقای میرسلیم حرف دارد و از خواسته‌ها و مشکلات مردم مطلع است، مانده است تا آن‌ها را بیان کند.

وی درباره کناره‌گیری رئیسی به نفع قالیباف که مورد سؤال یکی از خبرنگاران قرار گرفت گفت: قرار نیست فعلاً کسی به نفع دیگری کنار بکشد چراکه همه رأی خوبی دارند چون برنامه‌های خوبی برای رفع مشکلات فعلی کشور دارند.

دستجردی همچنین در پاسخ به سوالی بابیان اینکه رد صلاحیت‌ها در بحث انتخابات شورای شهر اگر جناحی باشد ظلم در حق افراد است، گفت: باید سعی کنند که بر وفق قانون عمل کنند.

ارسال نظر: