قالیباف در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم "محمد بلباسی":

در دولت‌سازی به معنای کار اداری کشور و حوزه اجرایی موفقیت نداشتیم که این تلخی به جامعه ما فشار وارد می‌کند

کدخبر: 2095142

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه متاسفانه کارنامه قابل دفاعی در زمینه مسایل اقتصادی نداریم بیان کرد: ما به عنوان بچه‌های انقلاب در این بخش سرخورده هستیم، امیدواریم با فرهنگ جهاد و شهادت در این عرصه اقتصادی که فشار سنگینی به مردم وارد می‌کند موفق باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز (یکشنبه 3 اردیبهشت) با خانواده شهید بلباسی از شهدای مدافع حرم مازندران در قائم‌شهر دیدار کرد.

قالیباف در این دیدار گفت: شهدای مدافع حرم در مقطع سخت امروز کشور، خون جدیدی به جامعه تزریق کردند. حالا که کشور ثبات، امنیت و آرامش دارد امیدواریم مشکل بخش‌های اقتصادی موجب دلخوری مردم شده است نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه کارنامه قابل دفاعی در زمینه مسایل اقتصادی نداریم بیان کرد: ما به عنوان بچه‌های انقلاب در این بخش سرخورده هستیم. امیدواریم با فرهنگ جهاد و شهادت در این عرصه اقتصادی که فشار سنگینی به مردم وارد می‌کند موفق باشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در دولت‌سازی به معنای کار اداری کشور و حوزه اجرایی موفقیت نداشتیم که این تلخی به جامعه ما فشار وارد می کند.

قالیباف در پایان گفت: اگر روحیات دهه ۶۰ در کشور مستولی شود، نابسامانی ها به سرعت حل می شود چرا که این مشکلات از سو مدیریت و سست بودن در باورها نشات می‌گیرد.

ارسال نظر: