سردار محمدرضا یزدی تشریح کرد:

یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه محرومیت‌زدایی است

کدخبر: 2095208

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه در برنامه "تهران ۲۰" گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه پاسداران در سالیان اخیر محرومیت‌زدایی بوده که بسیج سازندگی یکی از جلوه‌های آن است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سردار محمدرضا یزدی، معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران روز شنبه دوم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان برنامه تهران بیست شد.

سردار یزدی دربرنامه تهران بیست از خدمات و دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحبت کرد و گفت: یکی از ماموریت های اصلی سپاه پاسداران در سالیان اخیر محرومیت زدایی بوده است که بسیج سازندگی یکی از جلوه های اصلی آن است که کام بسیاری از مردم ایران را شیرین کرده است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های اقتصادی سپاه افزود: گاهی صحبت هایی از فرار مالیاتی و یا معافیت مالیاتی سپاه مطرح می شود که جا دارد اینجا صراحتا بگویم که سپاه هیچگونه معافیت مالیاتی ندارد. حساب های مالی سپاه پاسداران روشن و عملکرد آن دقیق است اما در بسیاری از موارد پرداخت های مالیاتی مستقیما بر عهده سپاه نیست و پیمانکاران این وظیفه را برعهده دارند.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به موضوع مهم جوانگرایی در سپاه پاسداران، افزود: ما با بسیاری از دانشگاه های داخلی و خارجی ارتباط مستقیم داریم و بسیاری از کادر متخصص امروز سپاه را جوانان تشکیل می دهند.

همچنین در ابتدای این برنامه ارتباط تلفنی با شهردار هشتگرد به منظور پیگیری مشکلات مردم آن منطقه برقرار شد.

گفتنی است؛ برنامه "تهران 20" روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با بخش های مختلفی از جمله گفت‌وگو با مسئولان و کارشناسان، سرمقاله، خبر، مستند، گزارش مردمی، پیگیری نظرات ، مطالبات مردم و موشن گرافیک و... روی آنتن شبکه تهران می رود.

ارسال نظر: