استاندار تهران:

پایان شهریور؛ مشکل مدارس مسکن مهر به پایان می‌رسد

کدخبر: 2095227

استاندار تهران گفت: در ابتدای دولت یازدهم در تهران مدارس سه شیفته وجود داشت و در کنار آن مساله مسکن مهر و کمبود فضای آموزشی در آن بود. اما با تمام قدرت تلاش کردیم و امسال انتهای شهریور مشکل مدارس مسکن مهر به پایان می‌رسد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمود نیلی احمد‌آبادی رئیس دانشگاه تهران در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز یکی از بزرگترین و با ارزش‌ترین حرکت‌های اجتماعی مردم نهاد را در ایران پایه نهادند اظهار داشت: این حرکت اجتماعی در جهان نمونه و مثال ندارد و من اینجا حاضر شدم تا از زبان دانشگاهیان از شما تشکر کنم.

وی افزود: بیش از 50 درصد دانشجویان از مناطق محروم وارد دانشگاه شدند و حتماً بسیاری از آنها از خدمات خیرین بهره برده‌اند.

نیلی ادامه داد: امروز دغدغه همه دولت‌ها بعد از امنیت اشتغال و توسعه اقتصادی است و پایه آن در توسعه دانش است.

رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه امروز فارغ‌التحصیلان دانشگاه ما به دلیل مشکل اشتغال مهاجرت می‌کنند، اضافه کرد: خیرین لازم است به فعالیت‌های دانش‌بنیان به طور جدی توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت بالقوه کار خیر در کشور بالا است و توجه جدی به مساله دانشگاه‌ها در کنار سایر امور خیر باید جدی گرفته شود.

در ادامه این برنامه سید حسین هاشمی استاندار تهران با بیان اینکه هر جا صحبت از کار خیر و موفقیت آن است یکی از کلید واژه‌ها خیرین مدرسه‌ساز هستند،‌ اظهار داشت: مثال موفق سپردن کار به مردم خیرین مدرسه‌ساز هستند.

وی افزود: در ابتدای دولت یازدهم در تهران مدارس سه شیفته وجود داشت و در کنار آن مساله مسکن مهر و کمبود فضای آموزشی در آن بود. اما با تمام قدرت تلاش کردیم و امسال انتهای شهریور مشکل مدارس مسکن مهر به پایان می‌رسد.

استاندار تهران با بیان اینکه تهران پیشانی کشور است، اضافه کرد: در شهر تهران آمار بالایی از مدارس ما نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

هاشمی با اشاره به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت بیان داشت: آنچه به ما در دنیا عزت بخشیده و توان دیپلماسی ما را بالا برده حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

وی تصریح کرد: تاکنون از حق وتو به نفع ایران استفاده نشده و حضور حداکثری مردم حق وتوی ایران است و قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد.

منبع: فارس

ارسال نظر: