لیگ قهرمانان آسیا

گلباران الریان قطر توسط آخرین حریف پرسپولیس

کدخبر: 2095271

الوحده امارات، حریف هفته پایانی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانست تیم مدعی صعود الریان قطر را با شکست سنگین و پرگلی مواجه کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دومین بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا در هفته پنجم از مرحله گروهی این رقابت‌ها امشب (دوشنبه) میان تیم‌های الوحده امارات و الریان قطر برگزار شد که تیم اماراتی توانست به پیروزی 5 بر یک دست پیدا کند. احمد سلمان (34)، سباستین (43 و 72)، سالم سلطان (52) و ابراهیم (87) زننده پنج گل تیم الوحده امارات بودند و تنها گل تیم الریان قطر هم توسط گارسیا در دقیقه 21 به ثمر رسید.

براساس این گزارش، در اولین بازی امروز گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس تهران در مسقط به تساوی بدون گل بسنده کردند.

در جدول رده‌بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم الهلال عربستان با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های الریان قطر و پرسپولیس با امتیازهای هفت و شش به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم الوحده امارات هم با چهار امتیاز قعرنشین است.

در هفته پایانی دیدارهای این گروه 18 اردیبهشت ماه سال جاری تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الوحده امارات است و تیم الریان قطر از الهلال عربستان پذیرایی می‌کند.

ارسال نظر: