علی لاریجانی:

نباید وعده‌های رویایی و غیرقابل اجرا بدهیم/ در چند سال اخیر مشکلات جدی در واحدهای تولیدی و صنعتی به وجود آمد

کدخبر: 2095507

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنا نداریم مانند برخی افراد وعده‌های رویایی و غیرقابل اجرا بدهیم اما با عبور از برخی مشکلات، آینده کشور روشن و امیدبخش خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی لاریجانی بعدازظهر امروز در شورای اداری شهرستان فیروزآباد ، اظهار داشت: برنامه‌های مرتبط با کشاورزی، صنعت، نفت و گاز باید در اولویت مسئولان قرار گیرد که در این بخش‌ها اگرچه کارهایی انجام شده اما در چند سال اخیر مشکلات جدی نیز در واحدهای تولیدی و صنعتی به وجود آمد و برخی از نظر تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه به مشکل برخوردند.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات، حرکت کشور رو به جلو و امیدوارکننده است و پروژه‌های زیرساختی در دست اجرا، وضعیت استان‌هایی مانند فارس را متحول می‌سازد.

لاریجانی گفت: بنا نداریم مانند برخی افراد وعده‌های رویایی و غیرقابل اجرا بدهیم اما با عبور از برخی مشکلات، آینده کشور روشن و امیدبخش خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خدمات به مناطق محروم نباید مورد غفلت قرار گیرد که مردم این مناطق همواره و در هر شرایطی پشتیبان کشور و نظام هستند و از سویی با اتکا به تغییر شرایط کشور در ابعاد بین‌المللی امکان استفاده از فرصت‌های خارجی در عین تلاش برای شکوفایی درون‌زا فراهم است.

لاریجانی در سفر یک‌روزه خود به فیروزآباد پس از بازدید از تونل و سد هایقر، جاده فیروزآباد به فراشبند، سد تنگاب و چند کارگاه تولیدی، در یادواره شهدای این شهرستان شرکت می‌کند.

ارسال نظر: