مسکو حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

کدخبر: 2095514

سخنگوی وزارت خارجه روسیه، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و آن را اقدامی خصمانه قلمداد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از روسیاالیوم نوشت: ماریا زاخاروفا سخنگوی وزارت خارجه روسیه حمله اسرائیل به سوریه را محکوم و آن را اقدامی خصمانه قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه روسیه اقدامات متجاوزانه علیه سوریه را محکوم می‌کند، گفت: ما این گونه اقدامات را بر خلاف اصول قوانین بین‌المللی می‌دانیم و از همه می‌خواهیم که به حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی این کشور احترام بگذارند.

از سوی دیگر دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به یک موضع نظامی در فرودگاه بین‌المللی دمشق گفت: ما معتقدیم همه کشورها باید از هرگونه اقدامی که منجر به تشدید ناآرامی‌ها در این منطقه ناآرام می‌شود، خودداری کنند. ما خواهان احترام به حاکمیت سوریه و ممانعت از هرگونه اقدامی هستیم که به افزایش بحران در منطقه منجر می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اسرائیل قبل از حمله خود به سوریه، آن را به روسیه اطلاع داده بود، گفت: بین روسیه و اسرائیل از طریق کانال‌های مختلف، تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد و ستادهای مشترک روسیه و اسرائیل به طور پیوسته با هم در گفتگو هستند.

رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه یک موضع نظامی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق را هدف قرار داد.

در همین راستا یک منبع نظامی سوری با بیان اینکه اسرائیل صبح امروز یک موضع نظامی در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار داد، تأکید کرد، واکنش به این حمله به تأخیر نخواهد افتاد.

از زمان آغاز ناآرامی‌ها در سوریه در سال 2011 تا کنون، اسرائیل حملات متعددی را علیه مقاومت در داخل سوریه انجام داده است.

ارسال نظر: