میرسلیم در بدو ورود به جام جم:

ورودم به صحنه انتخابات "بدلی" و "پوششی" نیست/ شعار ما تشکیل دولت راستی و درستی است

کدخبر: 2095518

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی پیرامون صداقت در شگردهای تبلیغاتی تصریح کرد: ما همواره اصالت را برای صداقت قائل بودیم و شعار ما هم تشکیل دولت راستی و درستی است و همواره با روش‌هایی که فریباست و باعث انحراف افکار عمومی می‌شود مخالفت کرده‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سیدمصطفی میرسلیم در بدو ورود خود به جام جم برای گفت‌وگوی ویژه خبر در پاسخ به این سوال که حرف اصلی شما در برنامه‌تان چیست؟، گفت: حرف اصلی ما برپا داشتن حقوق برجای مانده ملت ایران و پیگیری و تلاش جدی برای احقاق حقوق است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر برای برنامه‌هایتان کار کارشناسی انجام داده‌اید، اظهار داشت: سال‌هاست که مشغول بررسی سرنوشت انقلاب و شرایط کشور هستیم؛ اما به ویژه از ابتدای سال گذشته نسبت به اینکه چگونه در صحنه حاضر شویم برای پرداختن به مشکلات و جستجوی راه حل و اقدامات ما از جنس آن دست نیست که چند روز مانده به انتخابات وارد صحنه میشوند و یا به صورت پوششی و بدلی وارد عرصه شویم.

میرسلیم در پاسخ به سوالی پیرامون صداقت در شگردهای تبلیغاتی تصریح کرد: ما همواره اصالت را برای صداقت قائل بودیم و شعار ما هم تشکیل دولت راستی و درستی است و همواره با روش‌هایی که فریباست و باعث انحراف افکار عمومی می‌شود مخالفت کرده‌ایم.

وی در پایان پیرامون مهم‌ترین عامل ترغیبش برای حضور در صحنه انتخابات خاطرنشان کرد: انگیزه ما خدمت صادقانه به مردم و یاری طلبیدن از آن‌ها برای دولتی شایسته سالار و کارآمد به منظور اعتلای نام ایران است.

ارسال نظر: