قالیباف در مناظره زنده انتخاباتی:

خبر "قول روحانی برای ایجاد ۴ میلیون شغل" به نقل از سایت دولت است/ آقای‌‌ جهانگیری! مردم بزودی متوجه صداقت‌تان می‌شوند

کدخبر: 2095558

قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آن آماری که من گفتم که روحانی قول ۴ میلیون شغل را داده و وعده ۱۰۰ روزه داده از سایت خود دولت برداشته شده است؛ تهمت زدن کار خوبی نیست آقای روحانی.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با موضوع " اجتماعی" از شبک یک سیما در حال برگزاری است.

محورهای سخنان محمدباقر قالیباف در مناظره زنده انتخاباتی به این شرح است:

*** نقد قالیباف به صحبت های میرسلیم در خصوص "طرح و برنامه ایشان برای مدیریت و ساماندهی حاشیه نشینی":

حاشیه نشینی به دلیل فرصت های نابرابر اقتصادی به وجود آمده است که برای حل آن باید برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم. در همه کشورهای دنیا دولت از این قشر حمایت می کند. دولت در گذشته با یارانه ها از این قشر حمایت کرده است اما آنها گلایه دارند که این یارانه همپای تورم افزایش پیدا نکرده و از سوی دیگر چرا بین اقشار مختلف مردم یکسان است.

*** نقد قالیباف به صحبت های رئیسی در خصوص "چه برنامه و راهکاری برای رشد عدالت اجتماعی پیشنهاد می کنید؟":

- عدالت اجتماعی از موضوعات مهم و از اهداف نظام اسلامی است. - تحقق عدالت اجتماعی با مشکلات و تبعیض‌ها بسیار سخت است. - زمانی که در شهرداری کار را شروع کردیم گفتیم باید فاصله و ناعدالتی اقتصادی شمال و جنوب شهر باید از بین برود. - در برنامه جنابعالی دیدم به این موضوع و عدالت اجتماعی پرداختید. - امروز شکاف اقتصادی در جامعه ما بیشتر شده است.

*** نقد قالیباف به صحبت های هاشمی‌طبا در خصوص "چه طرحی برای حل مشکل مسکن بویژه برای زوج‌های جوان در نظر دارید؟":

ارسال نظر: