سیدمحمد حسینی:

گفتاردرمانی دولت روحانی دیگر سودی ندارد/ راه حل برون‌رفت از مشکلات کنونی انتخاب افراد ارزشی است

کدخبر: 2095586

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در چهار سال گذشته، گفت: گفتاردرمانی دولت روحانی دیگر سودی ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدمحمد حسینی امشب در جمع مردم شهرستان قدس، از انتخابات در جمهوری اسلامی به عنوان دموکراسی حقیقی نام برد و اظهار داشت: انتخابات هدیه‌ای از طرف امام(ره) به مردم ایران بود که ایشان با این هدیه گرانبها به مردم ایران، دموکراسی خیالی و ‌پوچ غربی‌ها را زیر سؤال بردند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی اضافه کرد: در دموکراسی غربی، حق انتخاب مستقیم به مردم را نمی‌دهند، در حالی که در دموکراسی ایران اسلامی، مردم هم حق انتخاب دارند و‌ هم حق اظهار نظر.

وی، دولت کنونی روحانی را ناتوان در انجام خواسته‌های مردم دانست و ابراز داشت: با گذشت چهار سال، روحانی نه تنها در مسئله برجام شکست خورد، بلکه در حل مشکلات داخلی به ویژه معضل بیکاری و در خواسته‌های مردمی نیز ناتوان ماند و انجام وظیفه نکرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در ادامه، راه حل برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور را انتخاب افراد ارزشی و انقلابی در انتخابات پیش رو دانست و تاکید کرد: محبوبیت حزب‌الله لبنان در این کشور، به خاطر اقدام‌ و عمل این حزب در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است و مردم ایران نیز به این نتیجه رسیده‌اند که برای نجات کشور از برون‌رفت داخلی، کسانی را باید انتخاب کنند که پیشینه پرباری چه در زمان 8 سال دفاع مقدس و چه در زمان حال، داشته و دارند.

حسینی با زیر سؤال بردن عملکرد دولت یازدهم در چهار سال گذشته اظهار داشت: اگر مردم طعم شیرین خدمت‌گزاری دولت را چشیده باشند، دیگر احتیاجی به تبلیغ در رسانه ملی و گفتاردرمانی نیست.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در خاتمه تصریح کرد: مردم ایران در این انتخابات نشان خواهند داد که دیگر جای دروغ و وعده به پایان رسیده است.

ارسال نظر: