توسط بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌‌ها

"ستاد حامیان دانشجویی رئیسی" اعلام موجودیت کرد

کدخبر: 2095646

با انتشار بیانیه‌ای "ستاد دانشجویی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی" توسط بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشوراعلام موجودیت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، با انتشار بیانیه‌ای «ستاد دانشجویی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی» از سوی بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشوراعلام موجودیت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: این روزها مردم و جوانان عزیز کشورمان با مشکلات عدیده‌ای همچون شرایط نامناسب اقتصادی، افزایش فسادهای مالی و اداری،‌ رشد شکاف طبقاتی و نرخ بیکاری و کاهش تولید و همچنین معضلات فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.

در ادامه تاکید شده است: از این رو نجات کشور از وضعیت موجود و تغییر آن به نفع مردم جهت دست­یابی به کشوری دارای کرامت، نه با جناح بازی­‌ها و دعواهای سیاسی کنونی بلکه با مدیریتی جهادی، و دولتی دلسوز، مردمی و خدمتگزار تحقق می‌یابد که تمام توان خود را برای برطرف ساختن موارد یاد شده به کار بندد و در این مسیر شب از روز نشناسد و خدمت به ملّت را بالاترین موهبت و افتخار برای خود بداند.طبق شناختی که از حجت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی حاصل نموده‌ایم.

در ادامه آمده است: ما حجت‌الاسلام رئیسی را شخصیتی فراجناحی و توانمند در زمینه تغییر وضع موجود یافته‌ایم و از همین رو پیش از حضور ایشان در عرصه انتخابات طی نامه‌ای با امضای هزاران نفر از دانشجویان این مرز و بوم،‌ خواهان ورود ایشان به فضای انتخابات شدیم و خوشبختانه در کمال سادگی و با نیت خالصانه خود پذیرای دعوت‌های جوانان ودانشجویان شدند و این موجبات خرسندی و خوشنودی فرزندان ایران اسلامی را فراهم آورد و امید به بار نشستن هر چه بیشتر اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مختلف مردم را برای ما زنده کرد.

در پایان آمده است: اینک و در پی لبیک حجت‌الاسلام رئیسی به دعوت اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان،‌ وظیفه شرعی، اخلاقی و ملّی خویش را در همراهی ایشان یافته­‌ایم و بر این اساس، موجودیّت ستادی خودجوش و متشکل از هزاران دانشجوی فرهیخته از اقصی نقاط کشور را تحت عنوان «ستاد دانشجویی حامیان حجت الاسلام رئیسی» اعلام می‌کنیم و در جهت دست­یابی به «ایرانی با کرامت» تمام تلاش خود را به کار می­‌بندیم.

ارسال نظر: