جهانگیری:

سیاستمداران باید صادقانه مسائل را با مردم درمیان بگذارند/ باید حرف‌های جدی‌تر در مناظره‌ها مطرح شود

کدخبر: 2095656

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سیاستمدارها بیش از آن چیزی که در موردشان وجود داشته باشد باید با مردمشان صادق باشند و صادقانه مسائل را با مردم در میان بگذارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره نخستین مناظره تلویزیونی اظهارداشت: مناظره خوبی بود، سوالاتی مطرح شد و ما هم نظرات خود را مطرح کردیم، امیدوارم همه بتوانیم با اقدامات و صحبت هایی که انجام می دهیم و اقداماتی که صداوسیما دارد انجام می دهد به افزایش آگاهی مردم از کاندیداها و انتخابات کمک کند البته همه نامزدها باید تلاش کنند در جهت بالا بردن آگاهی مردم کار کنند.

وی در ادامه افزود: ما در جامعه اسلامی هستیم و در این جامعه حداقل انتظار از مسئولانی که می خواهند در این رده مطرح شوند این است که اقداماتشان در راستای افزایش اگاهی مردم در عرصه انتخابات باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده همیشه تلاشم این بوده آنچکه صادقانه تشخیص می دهم و منفعت ایران و یا در راستای منافع مردم ایران است را با آنها در میان بگذارم؛اکنون هم در این راستا تلاش کرده ام که مطالب را صادقانه به مردم بگویم و امیدوارم سخنی که از دل بلند شده بر دل هم بنشیند.

جهانگیری بیان کرد: مناظره خوبی بود ولی باید جان‌دارتر باشد و حرفای جدی تر مطح شود و کاندیدها جدی تر نظراتشان را مطرح کنند.

وی گفت: رؤسای جمهور اسبق آمریکا تلاش کردند که مردمشان را فریب دهند و با فریبشان به عراق حمله کردند یعنی در رسانه هایشان بسیار تبلیغ کردند که عراق سلاح کشتارجمعی دارد و به همین بهانه ذهن مردمشان را منحرف کردند و آمدند خسارت بزرگی به عراق و آمریکا زدند و اکنون رئیس جمهور فعلی آمریکا می گوید چندهزار میلیارد دلار خسارت دیدیم درحالی که با این بودجه می توانستیم همه آمریکا را بسازیم، سیاستمدارها بیش از آن چیزی که در موردشان وجود داشته باشد باید با مردمشان صادق باشند و صادقانه مسائل را با مردم در میان بگذارند.

ارسال نظر: