روحانی:

سؤالات دیگری هم می‌توانست در نخستین مناظره مطرح شود/ مناظره خوبی بود

کدخبر: 2095657

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌توانست سؤالات دیگری هم در نخستین مناظره مطرح شود، درباره مباحث قومیت ها و مذاهب بحث نشد البته فرصت وجود دارد تا این مباحث در مناظره های دیگر مطرح شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره نخستین مناظره تلویزیونی اظهارداشت: مناظره‌ خوبی بود و در فضای مناسبی هم برگزار شد، می توانست سوالات دیگری هم مطرح شود چون بحث مسائل اجتماعی بود؛ درباره مباحث قومیت ها و مذاهب بحث نشد البته فرصت وجود دارد تا این مباحث در مناظره های دیگر مطرح شود.

وی در ادامه افزود: فضای مناظره خوب بود البته ما وقتی می خواهیم از افراد نقل قولی کنیم باید نقل قول دقیق تری کنیم تا مردم دچار شبهه نشوند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مسائلی که مطرح شد موضوعات اجتماعی بود ولی معمولا در مناظره هایی که اجتماعی است مباحث فرهنگی اجتماعی مطرح می کنند در این مناظره فقط مباحث اجتماعی بود درحالی که عمدتا مسائل فرهنگی و اقتصادی هم در کنار مباحث اجتماعی هم وجود دارد البته مباحث سیاسی هم می تواند باشد بنابراین می توانست مباحث فرهنگی هم مطرح شود که نشد.

ارسال نظر: