روحانی در یزد:

مردم باید مشخص کنند که عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ را/ به دنبال اشتغال جوانان خواهیم بود

کدخبر: 2095672

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال اشتغال جوانانمان خواهیم بود گفت: تحقق این امر با شعار نیست و در مقام عمل نشان خواهیم داد

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حسن روحانی عصر امروز در جمع مردم یزد در مسجد حظیره با بیان اینکه یزد سراسر افتخار و ایمان است، گفت: مسیر افتخار و آزادگی بدون یزد و مردم یزد معنی ندارد زیرا یزد شهر علمای بزرگی همچون مرحوم آیت‌الله صدوقی و مرحوم آیت‌الله خاتمی است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان یزد را استان اعتدال دانست و افزود: چهره مرحوم صدوقی را همواره با اعتدال دیدم و در تمام زندگی راه اعتدال را به ما آموخت.

وی با بیان خاطره‌ای از خاندان صدوقی و عهد و پیمانی که برای آزادی این مملکت و بیرون راندن استکبار بسته‌اند، افزود: در سال 42 برای تعالی جامعه و پیشرفت این آب و خاک پیمان بستیم و راهی را انتخاب کردیم که در برابر خشونت و افراط ایستادگی می‌کرد.

روحانی با بیان اینکه روزهای دینی ما توأم با معنویت است، اظهار داشت: همواره مردم یزد در همین مکان و از ابتدای انقلاب تاکنون روزهایی را داشتند که برای همه ما پرشور است و از جمله این روزها روز 22 بهمن است.

وی با بیان اینکه در حماسه سال 92 آرامش و امنیت به خواست مردم بهتر از روزهای گذشته به کشور بازگشت و تثبیت شد، ادامه داد: مردم باید بگویند که امروز احساس امنیت بیشتری دارند یا سال 91 و من از مردم می‌پرسم که امروز آرامش بیشتری داریم یا سال 91 در حالی که صبح در ساعت 11 نمی‌دانستیم قیمت دلار و سکه چند می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به تصویب قطعنامه‌های متعدد علیه کشور گفت: روزهایی که قطعنامه‌ها مانند شمشیر بالای سر این ملت بود، مردم عزت داشتند یا امروز که توانستیم همه قطعنامه‌ها را در همان سازمان ملل لغو کنیم.

روحانی با طرح این سؤال که آیا امروز پیشرفت و عظمت ایران را بهتر مشاهده می‌کنید یا سال‌های گذشته، عنوان کرد: باید خودمان را برای تعالی بیشتر این کشور آماده کنیم و در روز 29 اردیبهشت روزی تاریخی در ایران بسازیم و این روز را به همه جهانیان اعلام کنیم و به گوششان برسانیم که ما ملت ایران راه اتحاد را همچنان ادامه خواهیم داد و همگان بدانند که مسیر مردم ایران مسیر آزادگی و صلح است.

وی با تاکید بر اینکه ما نخواهیم گذاشت فضای امنیتی را به کشور برگردانند عنوان کرد: ما نخواهیم گذاشت که فضای امنیتی به دانشگاه‌ها برگردد و رای 29 اردیبهشت خود را اعلام خواهیم کرد که مسیر خرداد 92 همچنان ادامه دارد.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه به دنبال اشتغال جوانانمان خواهیم بود گفت: تحقق این امر با شعار نیست و در مقام عمل نشان خواهیم داد و همانطور که راه و مسیر را رونق اقتصادی نشان دادیم همین مسیر را بازهم اثبات می‌کنیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: همه باید راه عقلانی اشتغال را انتخاب کنیم و این مردم باید اعلام کنند که شعار می‌خواهند یا شعور را و به خردورزی توجه دارند یا خرافه‌گرایی و باید در 29 اردیبهشت مشخص کنند که عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!

ارسال نظر: