سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری:

از عملکرد بازیکنان پدیده راضی نیستم و آنها را نمی‌بخشم

کدخبر: 2095673

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم و آن‌ها را نمی‌بخشم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا مهاجری پس از شکست تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی از لحاظ فنی شکل خاصی داشت، خط دفاعی ما زحمت کشیدند و ما محو جریان بازی شدیم و از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

وی ادامه داد: هفته گذشته استقلال را آنالیز کردیم اما دوباره سر همان مباحث گل خوردیم امروز بچه‌هایمان باید با جنبه‌تر به استقلال نگاه می‌کردند. امروز نمی‌توانم آنان را ببخشم.

سرمربی پدیده تأکید کرد: در روزی که موقعیت‌های زیادی داشتیم مغلوب حریف شدیم اما امروز بر خلاف بازی‌های گذشته که خودم مقصر بودم، بعضی از بازیکنان تیمم را نمی‌بخشم.

وی در خصوص اخراجش توسط داور گفت: زمانی که علی احمدی تعویض شد من مشغول صحبت با بازیکن تیم خودم بودم اما داور من را اخراج کرد.

مهاجری در خصوص اینکه چرا پدیده نمی‌توانست موقعیت خلق کند، گفت: نبود سوبا و مهربان ما را برای رسیدن به دروازه استقلال اذیت کرد، اما بازهم می‌گویم اینها توجیه مناسبی نیست. یک بار دیگر تأکید می‌کنم که ما به لحاظ شخصیتی مغلوب استقلال شدیم نه به لحاظ تیمی.

وی در خصوص اتفاقات بعد از پایان بازی گفت: استقلال که به تبریز رفته بود تا با گسترش بازی کند، منصوریان در آن بازی محروم بود و از روی سکوها مسابقه را تماشا می‌کرد. وقتی استقلال گل زد، تنها کسی که خوشحال بود منصوریان بود اما در مشهد پایگاه استقلال و پرسپولیس قوی است و به همین علت تماشاگران از این دو تیم هم حمایت می‌کنند.

سرمربی پدیده در پایان تأکید کرد: جا دارد از رسانه‌ها تشکر کنم که یک سال حامی ما بودند و امیدوار هستم فوتبال مشهد تغییراتی داشته باشد که به نفع این استان تمام شود.

ارسال نظر: