برانکو در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن:

هیچ انتقادی به عملکرد ما وارد نیست/ اعتصاب بازیکنان به من مربوط نمی‌شود

کدخبر: 2095677

سرمربی پرسپولیس گفت: در ۱۶ سال اخیر هیچ تیمی با این قاطعیت قهرمان نشده بود و همه رکوردها را شکستیم و با این شرایط می‌توان انتقادی کرد؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: قبل از هر چیز به خاطر شهادت مرزبان‌ها تسلیت می‌گویم. به خانواده آنها و به مردم ایران تسلیت می‌گویم. این آخرین بازی لیگ ما در تهران بود و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم.

وی افزود: آنها شخصیت و توانایی خودشان را نشان دادند. دیداری بود که می‌توانستیم به قشنگ‌ترین نحو و بهترین نتیجه در تهران آن را به پایان برسانیم. آن هم بعد از بازی سخت در تهران و باید کلاه از سر بردارم و به بازیکنانم تبریک بگویم. تیم ما همیشه مقابل ذوب‌آهن کار سختی داشته و در دو سال اخیر که من مربی پرسپولیس بودم، تنها تیمی که نتوانستیم آنها را شکست بدهیم، ذوب‌آهن بوده است. بعد از 2 بر صفر و 3 بر یک توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و باید به بازیکنانم تبریک بگویم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که در طول فصل ما را یاری کردند و از ما حمایت خوبی داشتند و یار دوازدهم بودند. یک بازی سخت مقابل الوحده داریم و امیدوارم بتوانیم با شرایط خوبی این بازی را به پایان برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اعتصاب بازیکنانش که تمرین نکردند و اینکه در این شرایط از بازیکنان حمایت می‌کند یا باشگاه، گفت: این مسئله‌ای بین بازیکنان و باشگاه است. بازیکنان دنبال حق و حقوق خود هستند و من نمی‌توانم قاضی باشم. من همیشه کنار بازیکنان هستم، اما نمی‌توانم حَکَم باشم. به عنوان مربی وقتی بازیکنان تمرین نمی‌کنند ناراحت می‌شوم. وقتی می‌بینم اکنون احمد نوراللهی و امید عالیشاه تمرین نمی‌کنند، ناراحت هستم، چون این شغل ماست.

برانکو درباره اینکه تماشاگران زیادی برای بازی امروز به ورزشگاه نیامدند و شاید دلیل آن اعتصاب بازیکنان بوده و اینکه آیا حق این تماشاگران بود که به خاطر چند بازیکن در دیداری که تیم‌شان می‌توانست به راحتی پیروز شود به تساوی رضایت بدهد، اظهار داشت: شما چطور فکر می‌کنید؟ ما به راحتی می‌توانستیم ذوب‌آهن را شکست دهیم؟ ما در دو سال اخیر آنها را شکست ندادیم، ذوب‌آهن دو سال قهرمان جام حذفی شده و در رتبه‌های اول تا پنجم جدول بوده است. اینکه می‌گویید راحت می‌توانستم پیروز شویم درست نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا هواداران به ورزشگاه نیامدند، گفت: من نمی‌توانم نظر بدهم که چرا نیامدند. من فقط می‌توانم قدردانی کنم از هوادارانی که همیشه از ما حمایت کردند. شاید روز کاری یا بارانی در این مسئله تأثیرگذار بود.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که عملکرد تیمش را در نیم فصل دوم چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: نمی‌دانم منظورتان از این سؤال چیست. ما قهرمان لیگ شدیم و 12، 13 امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول داریم. نمی‌دانم اصلاً می‌توان از عملکرد ما انتقادی کرد؟ در 16 سال اخیر هیچ تیمی با این قاطعیت قهرمان نشده بود و همه رکوردها را شکستیم. بهترین خط حمله و دفاع را داریم و سه هفته قبل از پایان لیگ قهرمان شدیم. در این فصل شاید بازی‌هایی بوده که ضعیف‌تر باشیم، اما ما تنها تیمی هستیم که بدون بازیکن خارجی بازی کردیم.

برانکو در خصوص اینکه چرا بازیکنانش اعتصاب کردند و فکر می‌کند با این شرایط و بدون تمرین پرسپولیس بتواند مقابل الوحده امارات کاری از پیش ببرد، گفت: این مسئله به بنده مربوط نمی‌شود و بین بازیکنان و باشگاه است. من با کاپیتان‌های تیمم صحبت کردم و آنها وضعیت را برای من تشریح کردند. قصد حکم کردن و قضاوت کردن ندارم و من همیشه کنار بازیکنان هستم. من می‌دانم که فردا تمرین ما ساعت 10:30 برگزار می‌شود. فقط نمی‌دانم چرا کسی از این بازی سؤالی نمی‌پرسد.

وی در واکنش به این مسئله که شما می‌توانستید این بازی را به راحتی برنده باشید و چرا این اتفاق رخ نداد، تأکید کرد: چطور باید راحت می‌بردیم. ذوب‌آهن برای چهارمی می‌جنگید و بازی راحتی نبود. با این حال ما می‌خواستیم واقعاً ببریم و سه گل هم زدیم. متأسفانه اشتباهاتی انجام شد، به خصوص در نیمه اول این اشتباهات بیشتر بود. با این حال کسی هم سؤال نکرد من از داوری راضی هستم یا نه. (برانکو پس از گفتن این جمله با قهر نشست خبری را ترک کرد.)

ارسال نظر: