رئیسی در بدو ورود به قزوین:

بسیاری از کارگرانی که در شهرک‌های صنعتی قزوین مشغول به کار بودند بیکار شده‌اند

کدخبر: 2095770

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌خواهم در جریان مشکلات مردم شهر قزوین قرار بگیرم چون قزوین به قطب صنعتی تبدیل شده و هم اکنون مشکلات زیادی وجود دارد و بسیاری از کارگرانی که در شهرک های صنعتی مشغول به کار بودند الان بیکار شده اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام رئیسی نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به قزوین و در جمع خبرنگاران گفت: ارتباط ما با استان قزوین از ابتدای پیروزی انقلاب که مامور در کرج بودم همواره با مردم این خطه و شخصیت های این منطقه برقرار بوده است.

وی ادامه داد: اینجا چهره های ارزشمندی دارد و بسیاری از اوتاد در اینجا هستند و وظیفه داشتم هم اکنون که در معرض رای مردم هستم در جمع مردم این شهر حضور پیدا کنم.

رئیسی افزود: می‌خواهم در جریان مشکلات مردم شهر قرار بگیرم چون قزوین به قطب صنعتی تبدیل شده و هم اکنون مشکلات زیادی وجود دارد و بسیاری از کارگرانی که در شهرک های صنعتی مشغول به کار بودند الان بیکار شده اند.

نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دشت قزوین از دست‌های نام آور کشور ماست و کشاورزی می تواند بسیار مشکل گشا باشد؛ قزوین با توجه به تمدنی که دارد حتما می توان نقش آفرینی زیادی داشته باشد و نباید ما شاهد باشیم که خانواده ای بخاطر تعطیلی کارخانه ها شرمنده باشد.

ارسال نظر: